دانلود و خرید کتاب تدریس در اوج حرفه ای بودن سینا زارعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تدریس در اوج حرفه ای بودن اثر سینا زارعی

کتاب تدریس در اوج حرفه ای بودن

معرفی کتاب تدریس در اوج حرفه ای بودن

کتاب «تدریس در اوج حرفه ای بودن» نوشتۀ سینا زارعی، مریم زارعی و مهدی اسمعیلی است و انتشارات نوروزی آن را منتشر کرده است. کتاب تدریس در اوج حرفه ای بودن مفاهیم پایه‌ای تدریس و نحوۀ تدریس حرفه‌ای را تشریح می‌کند.

درباره کتاب تدریس در اوج حرفه ای بودن

استفاده‌نکردن از روش‌های تدریس نوین در آموزش و عدم آشنایی معلمان با روش‌های جدید تدریس یکی از مشکلات مهم و اساسی در نظام آموزش‌وپرورش ایران است و این کمبود یکی از دلایلی است که کیفیت آموزشی از سطح خوب و مناسبی برخوردار نیست و به دنبال آن دانش‌آموزان علاقَ زیادی به حضور در مدرسه و همین‌طور تحصیل نشان نمی‌دهند.

پیشرفت روزافزون علوم و تحقیقات گوناگون در حوزه‌های مختلف نشان می‌دهد که اطلاعات بشر هر روز گسترش پیدا می‌کند و مطالب جدیدی به دست می‌آید. در دنیای امروز تمام افراد ناچار هستند که از یافته‌های جدید استفاده کنند.

امروزه روش تدریس به‌روز و فعالی که نیازمند مشارکت دانش‌آموز و معلم است و به‌جای انتقال مطالب به دانش‌آموز، به افزایش توانایی یادگیرنده در فرایند یادگیری توجه می‌کند، به دلایل زیادی مثل تأکید بر اصولی از کلیات نظام آموزش‌وپرورش کشور و اهداف دوره‌های تحصیلی نگرش‌های جهانی، رشد روزافزون تحقیقات، سرعت فناوری و تکنولوژی به یک ضرورت تبدیل شده است.

ادیان و رهبران مصلح اجتماعی هم بر نوعی فعال‌سازی ذهن و جلوگیری از تقلید کورکورانه در اصول و روش‌های زندگی تأکید می‌کنند بنابراین آموزش و تدریس‌های مبتنی بر روش‌های فعال، گامی در جهت اشاعه و ترویج علم و پرورش انسان‌های آزاد و آگاه است که می‌تواند در توسعه و فناوری اثربخش باشد.

کتاب تدریس در اوج حرفه‌ای بودن ابتدا مفاهیم پایه در مورد تدریس را بیان می‌کند و سپس به مطالب مربوط به تدریس در اوج حرفه‌ای بودن می‌پردازد.

کتاب تدریس در اوج حرفه‌ای بودن در ۵ فصل تنظیم شده است. فصل اول روش‌های برتر تدریس و الگوهای مختلف تدریس توضیح داده می‌شود. الگوهایی مانند یادسپاری، پیش‌سازمان‌دهنده، کاوشگری علمی و ورزیدگی آموزی در کاوشگری، دریافت مفاهیم. در فصل دوم کتاب روش‌های نوین تدریس بررسی و تحلیل می‌شود؛ روش کنفرانس، روش شاگرد استادی، چند حسی، حل مسئله و پروژه‌ای. فصل سوم جایگاه هنر در تدریس و برنامه‌های درسی را تشریح می‌کند. فصل چهارم دربارۀ انضباط در کلاس‌های درس و سبک‌های مختلف ادارۀ کلاس درس است و فصل پنجم بازی‌های آموزشی را معرفی کرده و تأثیر بازی‌های آموزشی بر یادگیری دانش‌آموزان را به‌تفصیل توضیح می‌دهد.

خواندن کتاب تدریس در اوج حرفه ای بودن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مربیان، مدیران و مسئولان آموزش‌و‌پروش پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۴۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۹۴۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان