دانلود و خرید کتاب تصمیم یعنی همه چیز محمد مکابر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تصمیم یعنی همه چیز اثر محمد مکابر

کتاب تصمیم یعنی همه چیز

نویسنده:محمد مکابر
ویراستار:زهرا صنوبری
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تصمیم یعنی همه چیز

کتاب تصمیم یعنی همه چیز نوشتهٔ محمد مکابر و ویراستهٔ زهرا صنوبری است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب تصمیم یعنی همه چیز

کتاب تصمیم یعنی همه چیز به افشای راز فرمول قطعی رسیدن به هر رؤیا به زبان ساده پرداخته است. نویسنده باور دارد که تصمیم‌گیری، محل تلاقی درون و بیرون انسان و گلوگاه خلق نتایج در زندگی است. چرا همه‌چیز به تصمیم‌گیری ختم می‌شود و چگونه مهارت تصمیم‌گیری خود را ارتقا دهیم؟ محمد مکابر کوشیده است به این پرسش‌ها پاسخ گوید. او گفته است که تصمیم‌گیری، حلقهٔ مفقوده در رسیدن به موفقیت است. این کتاب ۱۵ فصل دارد. عنوان برخی از این فصل‌ها عبارت است از «اصلاح شخصیت و سبک زندگی (لایف استایل)»، «اصلاح تصمیمات ناخودآگاه»، «سفر لذت‌بخش رسیدن به رؤیا»، «ابزارهایی برای ارتقای تصمیم‌گیری» و «فرمول قطعی رسیدن به رؤیاها».

خواندن کتاب تصمیم یعنی همه چیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تصمیم یعنی همه چیز

«همین الان که در حال خواندن این مطالب هستید، پارادایم شما مجموعه‌ای بزرگ از برنامه‌های ذهنی و باورهای مختلف است که شما به‌صورت ناخودآگاه براساس آن‌ها تصمیم می‌گیرید. برای اینکه بفهمید چه پارادایم‌هایی در ذهن دارید، تنها راه آن توجّه‌کردن به تصمیمات ناخودآگاهتان است. مثلاً فرض کنید ناگهان به خود آمدید و متوجه شدید که در اندوه هستید و در حال فکرکردن به خانواده خود هستید و فکر می‌کنید که چون در این خانواده به دنیا آمده‌اید، به موفّقیت‌هایی که می‌خواهید، نرسیده‌اید؛ بنابراین باید بفهمید علت این تصمیم ناخودآگاه به‌خاطر آن است که برنامه ذهنی یا باور شما این است که نقش خانواده در موفّقیت بسیار بالاست.

وجود این باور منجر شده که ذهن شما به‌صورت ناخودآگاه در پاسخ به این سؤال که چرا من موفق نیستم، پاسخ دهد که چون در این خانواده هستی، نمی‌توانی به خواسته‌هایت برسی. جالب اینجاست که شما نیز بی‌آنکه خود بدانید، تصمیم گرفته‌اید که این پاسخ را قبول کنید و با قراردادن هوشیاری خود بر این پاسخ، موجب شده‌اید ارتعاش آن را ارسال کنید.

وقتی‌که این را فهمیدید و به برنامه‌ریزی ذهنی خود پی بردید، باید درک کنید که این یک قانون نیست، بلکه تجربه شما از زندگی است. درصورتی‌که اگر تحقیق کنید، خواهید دید که بسیاری از افراد ثروتمند، در خانواده‌های سطح پایین به دنیا آمدند، اما مسیر رشد و ترقّی خود را پیدا کردند و با استقامت در آن مسیر به سطح بالایی از ثروت رسیده‌اند، پس برای حذف باور قبلی باید ادراکتان را نسبت به آن تغییر دهید و از زاویه دید دیگری به قضیه نگاه کنید. این باعث می‌شود که منطق شما هم درگیر شود و با بررسی مثال‌های واقعی افرادی که از خانواده‌های معمولی به ثروت رسیده‌اند، می‌توانید از سد منطق خود عبور کنید.

پس از آن، باید بتوانید براساس باور جدید تصمیم‌گیری کنید؛ یعنی وقتی‌که به موضوع ارتباط ثروت و خانواده فکر می‌کنید، پارادایم شما سعی می‌کند شما را متقاعد کند که تصمیم بگیرید همان پاسخ قبلی را انتخاب کنید و هشیاری‌تان را روی آن قرار دهید، اما شما باید آگاهانه این پاسخ را رد کنید و این‌بار تصمیم بگیرید براساس دانسته‌های جدیدتان و به‌صورت آگاهانه پاسخ جدیدی تولید کنید و دلایل انتخاب آن تصمیم جدید را با خود مرور کنید. مثلاً به خود بگویید که فلانی و فلانی و فلانی از خانوادهٔ سطح پایین بودند، اما به ثروت رسیدند، پس اگر یک‌بار برای یکی اتفاق افتاده، برای من هم کار می‌کند.»

طراحی کنترل کننده تکمیلی در سیستم های انتقال VSC HVDC جهت بهبود عملکرد دینامیکی
امین خدادادی
اختلال دوقطبی
هال مارکویتز
ذبیح بهروز و جیجک علیشاه
رحمت امینی
میکروبیولوژی موادغذایی (جلد اول)
عثمان ارکمن
از خلعت پوشان
عبدالحسین ابراهیمی بویینی
Helicopter Aerodynamic for Student Pilots 4
سیدپوریا کمانی فرد
جنگل مهربانی
امیر خیرخواه
غذا در آیینه فرهنگ
علیرضا حسن زاده
اصول مربیگری پرورش اندام پزشکی ورزشی
صادق سلامی
اجرای مجازات های حدود در زمان غیبت
مجید اکبری نودهی
گردن تقدیر ننداز
سکینه تاج میری (نوا)
دل بی قرار
سمیه شکیباجو
شیرین من، شیرین
عبدالجبار سروش
مبانی تمرینات قدرتی و آماده سازی ACSM (جلد اول)
نیکلاس راتامس
زاپاتا
رابرت پ. میلن
چگونه به هر نوع مخاطبی ارائه مطلب کنیم؟‮‬
مارک رودز
اطلاعات عمومی و دانستنی های جالب
امیر خیرخواه
با ماندالاها به خویشتن نزدیک شوید
مینا بختیاری
تحلیل مبانی فقهی بیمه مسئولیت مدنی
محسن شراینی
قوانین بازی و قواعد فنی رینک هاکی
موسسه اسکیت جهانی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۹۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۸۵,۵۰۰
تومان