دانلود و خرید کتاب معجزه ای سریع به نام مراقبه سید اشکان حقیقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه ای سریع به نام مراقبه اثر سید اشکان حقیقی

کتاب معجزه ای سریع به نام مراقبه

ویراستار:زهرا صنوبری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب معجزه ای سریع به نام مراقبه

کتاب معجزه ای سریع به نام مراقبه نوشتهٔ سیداشکان حقیقی و ویراستهٔ زهرا صنوبری است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب معجزه ای سریع به نام مراقبه

کتاب معجزه ای سریع به نام مراقبه که ۱۴ فصل دارد، کوشیده رابطهٔ عمیق خالق و مخلوق را بازیابی کند. نویسنده معتقد است که تمرین مراقبه مانند گذشته تنها مربوط به راهب‌ها و افراد بزرگ معنوی کشورهای خاصی نیست که تنها قصد آن‌ها خودشناسی و رسیدن به آگاهی درون باشد؛ بلکه طی آمارهای جدید بیشتر از ۵۰درصد افراد کشورهای پیشرفته با مراقبه آشنایی دارند و بسیاری از افراد موفق، سلبریتی‌ها، ورزشکاران موفق، کارآفرینان و حتی رئیس‌جمهور کشورهای مختلف برای ارتقای سطح آرامش و سلامتی، موفقیت مالی، تحصیلی، عاطفی و تجاری خود مراقبه می‌کنند. سیداشکان حقیقی گفته است که مراقبه تبدیل به یک عادت از افراد موفق شده و از مرز کشورها، فرهنگ‌ها و اعتقادات مختلف فراتر رفته و تبدیل به معجزه‌گری شگفت و سریع شده و دانشمندان را به حیرت واداشته است. با او همراه شوید در کتاب معجزه ای سریع به نام مراقبه.

خواندن کتاب معجزه ای سریع به نام مراقبه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب معجزه ای سریع به نام مراقبه

«اگر فردی دغدغه‌مند هستید و ذهنی بسیار شلوغ دارید یا افکار مزاحم شما بسیار زیاد هستند و به دنبال آرامش بیشتر هستید، اگر ضربه‌های روحی شدیدی در زندگی داشته‌اید، اگر به‌دنبال رهایی و سبکبالی در زندگی خود هستید، اگر به‌دنبال ذهن متمرکز در کارهای خود هستید، اگر افکار گذشته شما را آزار می‌دهند، این مراقبه بسیار برای شما مناسب است. برای انجام‌دادن این مراقبهٔ تکمیلی پس از آنکه تمام مراحل مراقبهٔ کلی آرامش را انجام دادید، قبل از سه تنفس پایانی این مراقبه را به مراقبهٔ خود اضافه نمایید.

اگر قصد داشتید مراقبهٔ شفقت (در فصل‌های آینده به‌طور کامل توضیح داده خواهد شد) را نیز به‌طور همزمان با این مراقبه انجام دهید، ابتدا مراقبهٔ شفقت را بعد از مراقبهٔ کلی آرامش انجام دهید و سپس با انرژی بیشتر و قلبی پذیراتر این مراقبه را نیز به دنبال مراقبهٔ شفقت انجام دهید. شیوهٔ انجام این مراقبه بدین‌صورت است: تصور کنید در دشت وسیعی حضور دارید، بسیار سرسبز و با طراوت است، آسمان آبی و صاف است و چند تیکه ابر سفید درشت در آن قرار دارد، خورشید زیبا در آسمان می‌درخشد و پرتوهای هستی‌بخش آن صورت شما را گرم می‌کنند، پروانه‌های رنگارنگ هرکدام به سویی در این دشت زیبا حرکت می‌کنند، نسیمی خوش و آرام می‌وزد و از میان موهای شما عبور می‌کند، صدای دلنشین پرندگان به گوش می‌رسد. با پاهای برهنهٔ خود بر روی چمنزار این دشت قدم می‌گذارید و احساس فوق‌العاده‌ای در ناحیهٔ کف پاهای خود احساس می‌کنید، آرامش شما هر لحظه بیشتر می‌شود. با هر تنفس شما آرام‌تر و آرام‌تر می‌شوید.

احساس کنید در این دشت زیبا فقط شما حضور دارید و آرامشی عمیق در آنجا حکمفرماست. یک بالن زیبای آبی‌رنگ و یا هر رنگی که برای شما آرامش‌بخش است، در این دشت وجود دارد که منتظر شماست و روی آن بالن آرامش نوشته شده است. شما هوس سفری شگفت‌انگیز می‌کنید، سوار بر بالن آرامش می‌شوید، اما افکار و تنش‌های روحی شما که افکار سنگینی هستند، اجازه بلندشدن و صعود را به این بالن نمی‌دهند. کوچک‌ترین آن افکار را انتخاب کنید و از ذهن خود خارج و به بیرون از بالن پرتاب کنید، بالن کمی سبک‌تر می‌شود و شروع به بالارفتن می‌کند و شما خوشحال، سبکبال و ذوق‌زده می‌شوید. آن فکر مزاحم و سنگین بر روی زمین می‌ماند و هر لحظه از شما دورتر و دورتر می‌شود؛ تاجایی‌که دیگر شما آن را نمی‌بینید و دسترسی به آن ندارید و آن فکر محو می‌شود، اما متوجّه می‌شوید که بالن باز هم در آسمان از صعود بازمی‌ماند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
شاعر و فیلسوف پارسی‌زبان قرن پنجم هجری قمری، حکیم عمر خیام در این‌خصوص می‌فرماید: «از دی که گذشت هیچ از او یاد مکن فردا که نیامده است فریاد مکن بر نامده و گذشته بنیاد مکن حالی خوش باش و عمر بر باد نکن» و در جای دیگر به زیبایی هرچه تمام‌تر می‌فرماید: «اگر ز باده مستی خوش باش با ماهرخی اگر نشستی خوش باش چون عاقبت کار جهان نیستی است انگار که نیستی، چو هستی خوش باش»
🎸🍃تبسم🍃🎸
به عقیدهٔ کنفوسیوس عارف و فیلسوف بزرگ چین باستان، سکوت، دوست واقعی است که هرگز خیانت نمی‌کند.
🎸🍃تبسم🍃🎸
مراقبه، پرواز به فراسوی ذهن است و عشق تنها تجربه‌ای است که از زمان فراتر می‌رود. هیچ ارزشی بالاتر از آگاهی نیست، آگاهی بذر الهی نهفته در درون ماست، در طی مراقبه همچون قطره‌ای در آگاهی بی‌پایان خداوند غوطه‌ور می‌شویم و دغدغه‌ها را فراموش می‌کنیم.
🎸🍃تبسم🍃🎸
در سکوت مراقبه، کلّ هستی سخن‌گفتن با تو را آغاز می‌کند، خورشید درون تو طلوع و غروب خواهد کرد، ستارگان درون آگاهی‌ات می‌درخشند، تمام جهان حول آگاهیِ الهیِ تو به گردش درمی‌آیند، زیبایی‌ها خود را درون تو پیدا می‌کنند، قاصدک‌ها درون تو به رقص درمی‌آیند و گل‌ها در درون تو شکوفا می‌شوند و در یک کلام زندگی رمز و رازهای خود را زمانی بر تو آشکار می‌سازد که در سکوت خویش سفر کنی.
🎸🍃تبسم🍃🎸
من سکوت خویش را گم کرده‌ام لاجرم در این هیاهو گم شدم ای سکوت، ای مادر فریادها تو مرا بردی به شهر یادها من ندیدم خوش‌تر از جادوی تو ای سکوت ای مادر فریادها گم شدم در این هیاهو، گم شدم تو کجایی تا بگیری داد من؟
🎸🍃تبسم🍃🎸

حجم

۲۲۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

حجم

۲۲۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان