دانلود و خرید کتاب ثروت مدرن بهرنگ خوش ضمیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ثروت مدرن اثر بهرنگ خوش ضمیر

کتاب ثروت مدرن

ویراستار:زهره چگنی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ثروت مدرن

کتاب ثروت مدرن؛ باید و نبایدهای ارز دیجیتال به‌قلم بهرنگ خوش ضمیر و ویرایش زهره چگنی را انتشارات اردوی سوره منتشر کرده است. این کتاب در ۱۶ فصل به تشریح انواع روش‌های سرمایه‌گذاری به‌‌ویژه سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال می‌پردازد.

درباره کتاب ثروت مدرن

پس‌انداز و سرمایه‌گذاری به منظور حفظ ارزش پول در طول زمان، همواره یکی از دغدغه‌های مهم افراد بوده است و روش‌های گوناگونی همچون خرید طلا، املاک و خرید اوراق بهادار، شناخته‌شده‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری به حساب می‌آمده است. اما اکنون چند سالی‌ست که ارزهای دیجیتال نیز به یک از انتخاب‌های متعدد افراد برای پر کردن سبد سرمایه‌گذاری تبدیل شده‌اند. به‌همین دلیل بهرنگ خوش ضمیر و زهره چگنی در کتاب ثروت مدرن پس از پرداختن به مبانی و اصول سرمایه‌گذاری به‌تفصیل به تشریح و تبیین انواع ارزهای دیجیتال، روش‌های سرمایه‌گذاری، ریسک‌ها و چالش‌های ورود به این بازار و درنهایت توضیح اصطلاحات تخصصی این حوزه پرداخته‌اند.

خواندن کتاب ثروت مدرن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمامی اشخاصی که به مطالعه و یادگیری در حوزۀ بازار ارزهای دیجیتال علاقه‌مندند از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

درباره بهرنگ خوش ضمیر

بهرنگ خوش ضمیر متولد سال ۱۳۷۳ و مهندس فناوری کسب‌وکار دیجیتال است. وی از سال ۱۳۹۱ تحقیق و پژوهش در حوزۀ فناوری را شروع و از سال ۱۳۹۴ در عرصه‌هایی چون نوآوری در سیستم شبکه‌های اجتماعی، سیستم‌های اتوماسیون سازمانی، هوش مصنوعی، هولوگرافی هولوگرام، نوآوری در سیسستم‌های پخش صداوسیما و سوشال‌مدیا، نوآوری در سیستم طراحی وب و اپلیکیشن، نوآوری در سیستم جی‌پی‌اس نقطه‌ای برای خدمات و مراکز اورژانس و تحقیقات در مورد cryptocurrency فعالیت می نماید و در طی این سال‌ها کسب مقام کارآفرین برگزیده از وزارت علوم و کسب مقام‌های برتر از نمایشگاه های بین المللی را در کارنامه خود دارد.

بخشی از کتاب ثروت مدرن

«در علم اقتصاد سرمایه‌گذاری به معنای تخصیص منابع مالی به یک یا چند دارایی مختلف، به امید به دست آوردن منابع باارزش‌تر در آینده است. سرمایه‌گذاری می‌تواند به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام شود. از انواع سرمایه‌گذاری می‌توان به خریدوفروش سهام شرکت‌ها، اوراق درآمد ثابت، مسکن، زمین، طلا، خودرو، ارزهای خارجی و... اشاره کرد. البته بایستی توجه داشت، از آن‌جایی که سرمایه‌گذاری با هدف کسب سود بیشتر در آینده انجام می‌شود، همیشه با سطح خاصی از ریسک همراه است. به بیان دیگر این احتمال وجود دارد که با انجام یک سرمایه‌گذاری نادرست، نه‌تنها هیچ درآمدی برای سرمایه‌‌گذار به دست نیاید، بلکه ارزش سرمایۀ او نیز دچار کاهش شود. لذا اگر مایلید به سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف بپردازید، بهتر است ابتدا با قواعد و ویژگی‌های هریک آشنا شوید.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان