دانلود و خرید کتاب کتاب دیکته و روان خوانی نویان زهره ندیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب دیکته و روان خوانی نویان اثر زهره ندیمی

کتاب کتاب دیکته و روان خوانی نویان

نویسنده:زهره ندیمی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کتاب دیکته و روان خوانی نویان

کتاب دیکته و روان‌خوانی نویان نوشتۀ زهره ندیمی در انتشارات مهراب به چاپ رسیده است. این کتاب با به کار گرفتن روش‌هایی، به‌منظور تقویت مهارت خواندن و نوشتن در کودکان کلاس اول تهیه شده است و تلاش می‌کند مشکلات یادگیری در خواندن و نوشتن کودکان در این پایه را برطرف نماید.

درباره کتاب دیکته و روان خوانی نویان

کتاب دیکته و روان‌خوانی نویان، برای کودکان دبستانی پایۀ اول تهیه شده است. روان‌خوانی و دیکته یکی از دستاوردهای مهم آموزشی به شمار می‌رود. در روشی که این کتاب به کار گرفته است، با تدریس هر نشانه به‌تدریج کلمات و جملات جدیدی به دایرۀ واژگان خوانداری و نوشتاری کودک اضافه می‌شود. این کلمات از آسان به مشکل و جهت تقویت خواندن کودک مرتب شده‌اند. روان‌خوانی یا روخوانی بدون ایراد یعنی تثبیت کلمه‌ها و واژه‌ها به‌وسیلۀ حافظۀ بینایی که در یادگیری امری مهم است. پس باید قبل از دیکته گفتن به کودک او بتواند از روی درس مورد نظر بدون ایراد بخواند و سپس دیکته بنویسند.

کلاس اول دبستان، پایۀ تمام کلاس‌های بعدی است و در مراحل بالاتر اموزشی نقش مهمی دارد. هرچه کودک درس‌های کلاس اول را بهتر یاد بگیرد، در فراگیری مطالب درسی سال‌های بعد موفق‌تر خواهد بود. به‌همین دلیل است که تلاش برای آسان‌تر کردن فرایند یادگیری خواندن و نوشتن برای دانش‌آموزان کلاس اول مهم است. موضوعی که در کتاب دیکته و روان‌خوانی نویان با مثال‌های متنوع به آن توجه شده است.

مهم‌ترین ویژگی کتاب دیکته و روان‌خوانی نویان، ساختار پیش‌زمینه‌ایی برای کسب توانایی نوشتن و ارتباط نوشتاری است. این کتاب کمک می‌کند کودکان در کلاس بالاتر به‌راحتی جمله‌سازی کنند و جملات مرتبط با هم را با توجه به اهمیت، طبقه‌بندی نموده و نوشتاری منطقی داشته باشند.

کتاب دیکته و روان‌خوانی نویان همچنین برای کودکانی که مدتی بعد از تحصیل همچنان گرفتار مشکلاتی در یادگیری هستند، مناسب است؛ زیرا مشکل یادگیری در پایه‌های اول دبستان علت‌های دارند و این کتاب راهکاری برای رفع مشکل و تقویت این مهارت‌ها است که شامل روان‌خوانی و درست خواندن متن دروس، یادگیری و حفظ حروف الفبای فارسی، بخش کردن و صداکشی کلمات، تمرین صامت‌ها و مصوت‌ها، کلمه‌سازی و... می‌شود.

خواندن کتاب دیکته و روان خوانی نویان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به معلمان پایه‌های اول ابتدایی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان