دانلود و خرید کتاب کودک ایرانی و اسباب بازی سجاد خانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کودک ایرانی و اسباب بازی اثر سجاد خانی

کتاب کودک ایرانی و اسباب بازی

معرفی کتاب کودک ایرانی و اسباب بازی

کتاب کودک ایرانی و اسباب‌بازی نوشتۀ سجاد خانی و محمدمهدی ایزدخواه و محمد اسدی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است. این کتاب، پژوهشی تحلیلی بر رفتار مصرف‌کننده در صنعت اسباب‌بازی است و توصیه‌هایی راهبردی در حوزۀ سیاست‌گذاری، تولید و بازاریابی برای این صنعت دارد.

درباره کتاب کودک ایرانی و اسباب بازی

کتاب کودک ایرانی و اسباب‌بازی، مناسب گروه سنی اولیا، مربیان و پژوهشگران است و «گروه پژوهشی اقتصاد فرهنگ» آن را به سفارش شورای نظارت بر اسباب‌بازی، با هدف بررسی همه‌جانبۀ وضعیت اسباب‌بازی نوشته است.

بازی بر پرورش توان ذهنی، جسمی، عاطفی و اجتماعی کودک تأثیر انکارناپذیر دارد و همۀ روانشناسان درستی آن را تأیید کرده‌اند. اسباب‌بازی به‌عنوان ابزاری برای این فعالیت نیز دقیقاً چنین نقشی در فرایند رشد کودک دارد. در دنیای امروز، اسباب‌بازی‌ها از مرزهای جغرافیایی عبور کرده‌اند و تبدیل به معرف و مبلغ فرهنگی کشورها در سراسر جهان شده‌اند؛ به این معنا که اسباب‌بازی علاوه بر کارکرد اقتصادی، سفیر فرهنگی کشورها نیز به حساب می‌آید. کشورهایی که در این میان، تنها اسباب‌بازی وارد می‌کنند و مصرف‌کننده هستند مبادله‌ای نابربر دارند؛ زیرا با این کار هم ارز از کشور خارج می‌کنند و هم فرهنگ غیربومی وارد کشور می‌کنند. فرهنگی که نه ارتباطی با نیاز مردم آن سرزمین دارد و نه پیوند تاریخی با آن.

کتاب کودک ایرانی و اسباب‌بازی با رویکردی علمی وضعیت موجود را بررسی کرده و بازار مصرف و رفتار مصرف‌کننده را تحلیل کرده است تا از رهگذر آن، برنامه‌ها و سیاست‌های کاربردی با هدف توسعۀ صنعت اسباب‌بازی و فرهنگ آن تدوین شوند. کتاب کودک ایرانی و اسباب‌بازی در ۳ فصل تدوین شده است. در فصل اول با عنوان چیستی رفتار مصرف‌کننده، مشخصات رفتار مصرف‌کنندۀ اسباب‌بازی بر اساس منابع دانشگاهی مرور شده و توصیفی اجمالی از چهارچوب پژوهش ارائه کرده است. بر اساس این چهارچوب، جنبه‌های مختلف رفتار مصرف‌کنندۀ ایرانی شامل خانواده و کودک از طریق گزارش میدانی جمع‌آوری شده که حاصل آن در فصل دوم با عنوان گزارش پیمایش نهایی آمده است. فصل سوم با عنوان جمع‌بندی و توصیه‌های راهبردی، جمع‌بندی‌ تحلیل‌ها را به‌همراه توصیه‌های راهبردی در حوزۀ سیاست‌گذاری، تولید و بازاریابی در خود جای داده است.

خواندن کتاب کودک ایرانی و اسباب بازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌و‌کار و نیز سیاست‌گذاران فرهنگی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۲۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۴۳,۵۰۰
تومان