دانلود و خرید کتاب جادوی عشق کبری عبدالملکی (بهار)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوی عشق اثر کبری عبدالملکی (بهار)

کتاب جادوی عشق

معرفی کتاب جادوی عشق

کتاب جادوی عشق نوشتۀ کبری عبدالملکی (بهار) با ویرایش سید عزیز صفوی میرمحله در انتشارات زهره علوی به چاپ رسیده است. این کتاب، مجموعه‌ای از اشعار کبری عبدالملکی متخلص به بهار تنکابنی است که در انواع مختلف شعر فارسی از شعر کهن تا شعر نیمایی و سپید سروده است.

درباره کتاب جادوی عشق

شعر یکی از گونه‌های کهن ادبی و شاخه‌ای از هنر است. کلامی موزون که برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها، بیان احساسات، خلق تصویر، هنرمندانه به کار گرفته می‌شود و قوۀ تخیل خواننده را برمی‌انگیزد. لغات، اصطلاحات، حسن ترکیب، وزن، قافیه و قواعد همگی در ساخت شعر مؤثر هستند؛ اما موضوع اصلی به ذوق و طبع شاعری و خلاق شاعر برمی‌گردد. درواقع، شعر وقتی به غایت خود می‌رسد که توانسته باشد اذهان را تصرف کند و عاطفه و خیال را منتقل کند.

شاعر، نقاشی زبردست است که خوبی‌ها و بدی‌ها را مجسم می‌کند و جامعۀ خود را با بهترین بیان توصیف می‌کند. او با الهام غیبی و سیر در آفاق و توجه به حقایق شعر می‌سراید. زبان شعر، زبانی صیقل‌یافته است و در آن مسامحه دیده نمی‌شود و همین دقت و ظرافت در بیان است که آن را در خاطره ماندگار می‌کند.

کتاب جادوی عشق مجموعه اشعار کبری عبدالملکی متخلص به بهار تنکابنی است. این کتاب ۵ بخش دارد و شامل غزل، اشعار فولکلور، دوبیتی، تک بیتی و شعر نو می‌شود. این اشعار ساختار منسجم و یکپارچه با واژه‌سنجی‌های درست دارد و نیروی محرکۀ آن‌ها عشق است. بهار تنکابنی در کتاب جادوی عشق هم اشعار کلاسیک سروده است و هم اشعار سپید و نیمایی. لطافت طبع و الهامات شاعرانه دو عنصر اصلی در اشعار او هستند.

خواندن کتاب جادوی عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران ادبیات فارسی به‌ویژه شعر پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب جادوی عشق

«موج غم بر این دل دیوانه ز دریا شدم             عاشقی بی ادعا دریا ولی شیدا شدم

کوه اندوهم که بر پا مانده بر روی زمین              من امانت‌دار عشق تو در این دنیا شدن

سینه‌ان آتشفشانی از لهیب و حسرت است        من صدای آن سکوت بکر پرمعنا شدم»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۵۷۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۳۴,۹۰۰
تومان