دانلود و خرید کتاب داستان های عامه پسند برای کارآفرینان رامین نادرلویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان های عامه پسند برای کارآفرینان اثر رامین نادرلویی

کتاب داستان های عامه پسند برای کارآفرینان

معرفی کتاب داستان های عامه پسند برای کارآفرینان

کتاب الکترونیکی «داستان های عامه پسند برای کارآفرینان» نوشتهٔ رامین نادرلویی در انتشارات رزا چاپ شده است. داستان این کتاب دربارهٔ همایشی مربوط به کارآفرینانی خیالی است. هرچند داستان این کتاب واقعی نیست اما نویسنده با الهام از داستان‌های واقعی، راهنمایی عملی و انگیزشی برای مواجهه با چالش‌ها و استفاده از فرصت‌ها در دنیای کارآفرینی ارائه می‌دهد.

درباره کتاب داستان های عامه پسند برای کارآفرینان

این کتاب یک داستان تخیلی است که در عین حال از داستان‌ها و نمونه‌هایی از زندگی واقعی کارآفرینان موفق بهره برده است و چگونگی مواجههٔ آن‌ها با چالش‌ها، شکست‌ها و در نهایت، دستیابی به موفقیت را نشان می‌دهد. از طریق این داستان‌ها، خوانندگان می‌توانند درس‌هایی عمیق دربارهٔ تفکر استراتژیک، اهمیت شبکه‌سازی، مدیریت ریسک و انعطاف‌پذیری در مواجهه با تغییرات بازار را فرا بگیرند.

کتاب داستان‌های عامه‌پسند برای کارآفرینان همچنین تأکید زیادی بر اهمیت نوآوری و خلاقیت در کسب‌وکار دارد و با ارائهٔ مثال‌هایی از زبان شخصیت‌های داستان که با ایده‌های خلاقانهٔ خود توانستند بازارها را متحول کنند، این موضوع را به تصویر می‌کشد. علاوه بر این، رویکردهای عملی برای حل مشکلات و تصمیم‌گیری‌های استراتژیک، از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این داستان است.

کتاب داستان های عامه پسند برای کارآفرینان  را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب داستان‌های عامه‌پسند برای کارآفرینان به کارآفرینان جوان و نوپا، دانشجویان رشته‌های کسب‌وکار و مدیریت و همچنین مدیرانی که به دنبال ایده‌ها و الهام‌هایی برای بهبود و نوآوری در کسب‌وکار خود هستند، پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

کاربر ۷۷۲۸۱۹۶
۱۴۰۲/۰۹/۲۸

من دانشجوی ترم یک هستم و دنبال یک کتاب بودم که مفاهیم پایه مدیریت رو ساده توضیح داده باشه نمونه کتاب رو که دانلود کردم خوشم اومد چون هم ساده نوشته شده و هم داستانیه. حتما بعد از خوندن کتاب

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۹ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۹ صفحه

قیمت:
۷۰,۵۰۰
تومان