دانلود و خرید کتاب صنعت اینفلوئنسری امیلی هاند ترجمه سیدعلی موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صنعت اینفلوئنسری اثر امیلی هاند

کتاب صنعت اینفلوئنسری

نویسنده:امیلی هاند
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صنعت اینفلوئنسری

کتاب صنعت اینفلوئنسری به‌قلم امیلی هاند و با ترجمهٔ سیدعلی موسوی را انتشارات نسل روشن منتشر کرده است. این کتاب، راهنمایی برای تلاش هدفمندانه درراستای کسب اعتبار در شبکه‌های اجتماعی است.

درباره کتاب صنعت اینفلوئنسری

در سال‌های اخیر شبکه‌های اجتماعی فراتر از کاربرد اصلی خود در جایگاه بستری برای ارتباط سریع و آسان، مبدل به امکانی برای کسب درآمد و معرفی خدمات و کسب‌‌وکارهای اشخاص و شرکت‌ها شده‌اند و توانسته‌اند به‌مدد گسرش نفوذ اینترنت تعاملی بی‌واسطه با مخاطبان خود داشته باشند. در این میان، شاهد بروز افرادی هستیم که با استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فوق‌العادۀ شبکه‌های اجتماعی موفق به جلب توجه افراد زیادی شده و می‌توانند به‌نحوی مؤثر، همراهی عدۀ نسبتاً زیادی را به دست آورند؛ این افراد که اینفلوئنسر نامیده می‌شوند از قدرت نفوذ و تاثیرگذاری بالایی در حوزۀ فعالیت خود و نیز ایجاد تغییر در سبک زندگی و نحوۀ نگرش نسل جوان، برخوردار و سبب‌ساز پیدایش صنعتی پرسود شده‌اند و امیلی هاند در کتاب صنعت اینفلوئنسری، به تشریح ابعاد مختلف این پدیدۀ اجتماعی نوظهور و نحوۀ سازوکار و عملکرد آن پرداخته است.

 امیلی هاند در فصول شش‌گانۀ این کتاب به توضیح و تبیین تغییری که اینفلوئنسرها در سبک زندگی، نحوۀ کسب درآمد و در کل نحوۀ تعامل و ارتباط انسان‌ها با یکدیگر ایجاد کرده‌اند پرداخته و تلاش کرده تا در جایگاه مشاور کسب‌وکارها و تجاربی که از همکاری و مصاحبه با فعالان شبکه‌های اجتماعی و اینفلوئنسرها داشته است، چالش‌ها و جنبه‌های مختلف این صنعت را برای خواننده روشن کند تا او با دید بازتری به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بپردازد و بتواند نحوۀ مواجهۀ خود با این صنعت بزرگ و پرسود بین‌المللی را هوشمندانه‌تر مدیریت کند؛ زیرا این صنعت در کنار نقش انکارناپذیرش برای شکل‌دهی سبکی خاص از زندگی، مهم‌ترین و اثربخش‌ترین امکان برای معرفی وجهۀ عمومی اشخاص و کسب‌وکارهاست و شناخت جوانب متنوع و متعدد آن برای زندگی در عصری که همه‌چیز در سلطۀ قدرت ارتباط و تولید محتواست، ضرورتی غیرقابل‌انکار است.

خواندن کتاب صنعت اینفلوئنسری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعۀ این کتاب برای علاقه‌مندان به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و کسانی که به‌ دنبال رسیدن به درک بهتری از شیوۀ عمل این رسانۀ جدید هستند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صنعت اینفلوئنسری

«صنعت اینفلوئنسری مبتنی بر این ایده است که هر کس می‌تواند با ارائۀ محتوای ثابت و مرتبط در رسانه‌های اجتماعی، مخاطبان وفادار خود را به دست آورد؛ سپس از لایک‌ها، دنبال کردن‌ها و دیگر معیارهای تعامل در رسانه‌های اجتماعی، به‌عنوان شاهدی برای نفوذ خود بر مخاطبان استفاده کند و از این طریق به ثروت و مزایای اجتماعی دست یابد.»




نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان