دانلود و خرید کتاب فلسفه محیط زیست هیو پی. مک دونالد ترجمه مهدی کلاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فلسفه محیط زیست اثر هیو پی. مک دونالد

کتاب فلسفه محیط زیست

معرفی کتاب فلسفه محیط زیست

کتاب فلسفه محیط زیست نوشتهٔ هیو پی. مک دونالد با ترجمهٔ مهدی کلاهی و ویرایش علی جهان و هانیه اسدپور فعال مشهد در انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد به چاپ رسیده است. ارزش‌گذاری مجدد اخلاق جهان‌وطنی از دیدگاه بوم‌محوری موضوعی است که این کتاب به آن می‌پردازد.

درباره کتاب فلسفه محیط زیست

این کتاب جزو معدود کتاب‌های فلسفۀ محیط‌زیست است که در دانشگاه‌های برتر دنیا تدریس می‌شود. کتاب حاضر، خواستار رویکردی جدید به اخلاق است و ضمن تأکید بر ضروریات حیات همچون هوا، آب و غذا برای همۀ جانداران تلاش می‌کند رابطۀ اخلاق و محیط‌زیست را دوباره ارزش‌گذاری و با استفاده از نظریات اخلاق‌شناسان محیط‌زیست، اخلاق محیط‌زیست را برجسته و به‌عنوان الگویی برای اخلاق به‌عنوان یک کل معرفی کند. ازآنجاکه انسان‌ها بخشی از یک محیط بزرگ‌تر هستند، پس جهان‌بینی آن‌ها نیز باید مطابق با اخلاق محیط‌زیست تجدیدنظر شود. این اثر، تئوری جدیدی از ارزش‌ها را دررابطه‌با ارزش، تعهّد، وظیفه، حقوق و فضیلت برای مطابقت با بوم‌محوری به‌کار می‌برد. همچنین فلسفۀ سودگرایی و نظریۀ علاقه به خود را مورد انتقاد قرار می‌دهد.

کتاب فلسفه محیط زیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب حاضر ازیک‌طرف برای دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان رشته‌های منابع طبیعی و محیط‌زیست و ازطرف‌دیگر، برای رشته‌های علوم انسانی و اجتماعی مناسب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲۸ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲۸ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان