دانلود و خرید کتاب بررسی توان تمایزی سلول های بنیادی مریم مقدم متین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بررسی توان تمایزی سلول های بنیادی اثر مریم مقدم متین

کتاب بررسی توان تمایزی سلول های بنیادی

معرفی کتاب بررسی توان تمایزی سلول های بنیادی

کتاب بررسی توان تمایزی سلول های بنیادی با هدف استفاده در مهندسی بافت و پزشکی ترمیمی نوشتهٔ مریم مقدم متین و ویراستهٔ زهرا سهیلا سهیلی است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب بررسی توان تمایزی سلول های بنیادی

کتاب بررسی توان تمایزی سلول های بنیادی در قالب شانزده فصل، مجموعه‌ای از اطلاعات هدفمند و طبقه‌بندی شده در مورد روش‌های تمایز انواع سلول‌های بنیادی به سلول‌های عملکردی بافت‌های مختلف بدن است که توسط جمعی از پژوهشگران علوم سلولی و مولکولی به رشته تحریر در آمده است. فصل اول حاوی اطلاعاتی در ارتباط با انواع سلو‌ل‌های بنیادی و ویژگی‌های شاخص آن‌هاست و در بقیه فصل‌ها به توصیف روش‌های گوناگون القای تمایز انواع سلول‌های بنیادی به یک بافت خاص و روش‌های تأیید تمایز در سطح فنوتیپ و عملکرد، پرداخته شده و شامل مقدمه، معرفی ساختار بافت مورد نظر و تحقیقات و دستاوردهای آزمایشگاهی و بالینی مربوطه است. در نگارش کتاب سعی بر این بوده که از تصاویر و جدول‌های برگرفته از جدیدترین منابع و مقالات معتبر دنیا برای انتقال سریع مفاهیم استفاده شود.

نظر به اینکه امروزه کاربرد سلول‌های بنیادی در پزشکی ترمیمی مورد استقبال بسیاری از پژوهشگران واقع شده، امید است کتاب حاضر بتواند راهگشای پژوهش‌های پیش‌رو در زمینه کاربرد این سلول‌ها در علوم پایه و پزشکی باشد.

خواندن کتاب بررسی توان تمایزی سلول های بنیادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشته‌های علوم پایه و پزشکی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۹۷ صفحه

حجم

۳۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۹۷ صفحه

قیمت:
۹۸,۵۰۰
تومان