دانلود و خرید کتاب موآنا لاورا هیچکاک ترجمه زینب طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موآنا اثر لاورا هیچکاک

کتاب موآنا

معرفی کتاب موآنا

کتاب موآنا نوشتۀ لاورا هیچکاک، ترجمۀ زینب طاهری و ویراستۀ سپیده پاشایی است و در انتشارات دلتا به چاپ رسیده است. این کتاب داستان موآنا را تعریف می‌کند، دختری که در جزیرۀ ماتونویی زندگی می‌کند و عاشق اقیانوس است اما پدرش اجازه نمی‌دهد از جزیره خارج شود و در آب سفر کند. 

درباره کتاب موآنا

موآنا در جزیرۀ ماتونویی زندگی می‌کند و عاشق اقیانوس است، اما پدرش، رئیس قبیله، همیشه هشدار می‌دهد که باید از اقیانوس دوری کرد. او حتی به اهالی جزیره اجازه نمی‌دهد که با قایق‌هایشان از اطراف جزیره دورتر بروند. از وقتی که موآنا بچه است، مادربزرگش برایش داستان مائووی را تعریف می‌کند. افسانه‌ای وجود دارد که می‌گوید که مائووی قلب جزیرۀ مادر، یعنی ته‌فیتی را دزدیده است و به همین دلیل تعادل طبیعت به‌هم ریخته است. یک روز که موآنا کنار اقیانوس درحال بازی کردن است، اقیانوس هدیۀ خاصی به او می‌دهد و آن هدیه چیزی نیست جز قلب ته‌فیتی. حالا موآنا وظیفه دارد تا به اقیانوس سفر کند و قلب ته‌فیتی را سرجایش برگرداند. 

خواندن کتاب موآنا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام کودکان پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب موآنا

«او روح اجدادش را حس می‌کرد. آن‌ها دریانورد بودند! آخرین آرزوی مامان‌بزرگ تالا این بود که موآنا به اقیانوس سفر کند، مائووی را گیر بیاورد و قلب ته‌فیتی را سرجایش برگرداند. اقیانوس موآنا را برای این کار انتخاب کرده بود. برای همین، موآنا قلب را گذاشت توی قاب گردن‌بندش تا جایش امن باشد. بعد هم زد به دل اقیانوس.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۱۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان