دانلود و خرید کتاب ماشین ها بن اسمایلی ترجمه زینب طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماشین ها اثر بن اسمایلی

کتاب ماشین ها

معرفی کتاب ماشین ها

کتاب ماشین ها نوشتۀ بن اسمایلی و ترجمۀ زینب طاهری است و با ویراستاری سپیده پاشایی در انتشارات دلتا به چاپ رسیده است. این کتاب داستان ماشین مسابقه‌ای به نام مک‌کویین را تعریف می‌کند که تنها انگیزه و آرزویش در زندگی این است که بتواند در مسابقه برنده بشود. 

درباره کتاب ماشین ها

مک‌کویین یک ماشین مسابقۀ بی‌نظیر است. او روی بدنه‌اش نشان رعدوبرق دارد و در مسابقات همیشه یکی از پرسرعت‌ترین و بهترین ماشین‌هاست. مک‌کویین یک مشکل بزرگ دارد و آن این است که فکر می‌کند خودش می‌تواند از پس همۀ کارها به تنهایی بربیاید، برای همین هم‌گروهی‌هایش که از دست این رفتار او خسته شده بودند، ترکش کردند. تنها دوست مک‌کویین، مک یدک‌کش است که برای همۀ مسابقات او را به این‌طرف و آن‌طرف می‌برد. یک شب که مک یدک‌کش مثل همیشه مک‌کویین را در جاده جابه‌جا می‌کرد، ناگهان احساس خستگی کرد و خوابش برد و از جاده خارج شد و مک‌کویین هم از توی کامیون به بیرون پرتاب شد. مک‌کویین وقتی به خودش آمد، ناگهان دید که وسط یک اتوبان بزرگ گم شده است و اصلا نمی‌داند که باید کجا برود. آیا او می‌تواند خودش را به مسابقه‌ای که آنقدر انتظارش را می‌کشید برساند؟ 

خواندن کتاب ماشین ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام کودکان پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب ماشین ها

«کلانتر شهر افتاد دنبال مک‌کویین. مک‌کویین ترسید، کنترلش را از دست داد و تندتر راند! او به هرچیزی که توی این شهر کوچک، سرراهش بود خورد و حسابی آنجا را به‌هم ریخت. چه افتضاحی! وقتی تعقیب‌وگریزشان تمام شد، مک‌کویین تازه فهمید چه بلایی سر جادۀ اصلی شهر آورده. او بدجوری به دردسر افتاده بود.» 

نظرات کاربران

Mohammad
۱۴۰۲/۱۰/۱۸

بسیار عالی

کاربر ۷۲۵۴۲۲۲
۱۴۰۲/۰۹/۰۷

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۳۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان