دانلود و خرید کتاب قوی باش! پت زیتلو میلر ترجمه معصومه گرشاسبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قوی باش! اثر پت زیتلو میلر

کتاب قوی باش!

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قوی باش!

کتاب قوی باش! نوشتهٔ پت زیتلو میلر و ترجمهٔ معصومه گرشاسبی و با تصویرگری جن هیل است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب قوی باش!

تانیشا در درس ورزش باید از دیوارِ سنگ‌نوردی بالا برود؛ ولی وقتی می‌فهمد خیلی پُر زور نیست و هیچ‌وقت نمی‌تواند به اندازه‌ٔ دوستش از دیوار بالا برود، دلسرد و ناامید می‌شود، اما «قوی‌بودن» شاید چیزی بیشتر از پُرزوربودن باشد! او به کمک خانواده‌اش یاد می‌گیرد که می‌تواند قوی باشد اگر... .

برخی از جملاتی که در تحسین این کتاب گفته شده‌اند از این قرارند:

اسکول‌لایبری‌ژورنال (School Library Journal): همه‌ٔ کتاب‌خانه‌ها باید این کتاب را داشته باشند. پیام کتاب در زمان مناسبی به گوش ما می‌رسد و بر دل همه‌ٔ افراد، با هر رده‌ٔ سنی می‌نشیند.

خواندن کتاب قوی باش! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب نه‌تنها راه‌های قوی‌بودن را به کودکان نشان می‌دهد بلکه راه‌هایی را نشان می‌دهد که افراد نسبتاً قوی چگونه به دیگران کمک کنند، تغییر ایجاد کنند و جهان را به جای بهتری تبدیل می‌نمایند. همه‌ٔ کودکان و بزرگسالان هرازگاهی احساس می‌کنند که به اندازه‌ٔ کافی قوی نیستند. این کتاب، یک گفت‌وگوی انگیزشی فوق‌العاده را شروع می‌کند و به شما برای برداشتن گام‌های کوچک برای قوی‌بودن و تسلیم‌نشدن انگیزه می‌دهد. گاهی ما به کمک احتیاج داریم و خوب است بدانیم که در کنار هم، قوی‌تر هستیم.

درباره پت زیتلو میلر

کلاس هفتم بود، معلم ادبیات انگلیسی‌اش بعد از خواندن اولین نوشته‌ٔ پت زیت‌لو میلر گفته بود که اولین‌بار است از نوشتهٔ خلاقانه‌ای تا این حد متعجب می‌شود. همان موقع بود که پت تصمیمش را گرفت، او می‌خواست نویسنده شود.

پت کار حرفه‌ای خود را با خبرنگاری آغاز کرد، او درباره‌ٔ همه‌ٔ موضوعات در روزنامه مطلب می‌نوشت؛ بعد به شرکت بیمه رفت و مشغول ویراستاری روزنامه‌ها و مجلات آنجا شد. پت هنوز هم صبح‌ها برای بیمه کار می‌کند و شب‌ها کتاب‌های کودک می‌نویسد.

پت همسری مهربان است و دو دختر شیرین‌زبان دارد و دو گربه‌ٔ ملوس. او علاقه‌ای به تماشای تلویزیون ندارد، اما معمولاً مسابقات آشپزی را از دست نمی‌دهد. پت و خانواده‌اش در شهر مدیسون ویسکانسین زندگی می‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان