دانلود و خرید کتاب فنوتیپ ظاهری موش آزمایشگاهی جی. رابرت ترجمه ابوالقاسم نبی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فنوتیپ ظاهری موش آزمایشگاهی

کتاب فنوتیپ ظاهری موش آزمایشگاهی (آناتومی، بافت‌شناسی و تصویربرداری) نوشتهٔ جی. رابرت و سی. کارترو و ام. ناوارو و ترجمهٔ ابوالقاسم نبی پور و فرهاد محمدی قشلاق و ویراستهٔ احمدرضا راجی و هانیه اسدپور فعال مشهد است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب فنوتیپ ظاهری موش آزمایشگاهی

امروزه استفاده از حیوانات آزمایشگاهی مانند موش آزمایشگاهی در آموزش و پژوهش‌های علوم زیستی جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. موش آزمایشگاهی دارای ویژگی‌های مناسبی برای انجام انواع پژوهش‌هاست مانند نگهداری آسان و کم‌هزینه، جثّه‌ای کوچک، توانایی تکثیر زیاد و کوتاه بودن زمان زادوولد. این کتاب علاوه‌بر توضیح آناتومی و بافت‌شناسی دستگاه‌های مختلف بدن موش آزمایشگاهی، حاوی تصاویر آناتومی ماکروسکوپیک، تصاویر میکروسکوپ الکترونی روبشی (SEM) تصاویر رادیولوژی، تصاویر MRI و تصاویر سونوگرافی از اعضا و ارگان‌های مختلف موش آزمایشگاهی است.

با توجه به فقدان کتاب مشابه، این اثر می‌تواند به‌عنوان کتاب مرجع و اطلس در آزمایشگاه‌های مختلف علوم تجربی مانند آناتومی، بافت‌شناسی، فیزیولوژی، فارماکولوژی و زیست‌شناسی در بخش‌های نظری و عملی دروس مختلف و همچنین طرح‌های تحقیقاتی موردِاستفاده قرار گیرد و در انجام بهینۀ آموزش، پژوهش و همچنین برگزاری بخش عملی دروس کمک‌کننده باشد.

خواندن کتاب فنوتیپ ظاهری موش آزمایشگاهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان علوم زیستی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

حجم

۱۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان