دانلود و خرید کتاب پردازش تصویر با پایتون یان گاون ترجمه جواد وحیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پردازش تصویر با پایتون اثر یان گاون

کتاب پردازش تصویر با پایتون

معرفی کتاب پردازش تصویر با پایتون

کتاب پردازش تصویر با پایتون نوشتهٔ یان گاون و یوهان دیبایل و ترجمهٔ جواد وحیدی و سمیه نوشیروان است و انتشارات فناوری نوین آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب پردازش تصویر با پایتون

پردازش تصویر دیجیتال هم هنر و هم علم است. این رقص اعداد و تصاویری است که زندگی را به بیت‌ها و بایت‌ها می‌بخشد. همان‌طور که ما در پیچیدگی‌های آن سفر می‌کنیم.

در دنیایی که به‌طور فزاینده دیجیتالی می‌شود؛ دست‌کاری و تفسیر تصاویر از یک تلاش هنری صرف به یک علم پیچیده و یک ستون اساسی فناوری مدرن تبدیل شده است. از عکس‌هایی با وضوح‌بالا که با گوشی‌های هوشمند خود می‌گیریم تا تصاویر پزشکی پیچیده‌ای که به ما اجازه می‌دهند به بدن انسان نگاه کنیم؛ قلمرو پردازش تصویر دیجیتال (DIP) به روش‌های بی‌شماری و اغلب بدون توجه زندگی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

پردازش تصویر دیجیتال در هسته خود، استفاده از الگوریتم‌های کامپیوتری برای انجام پردازش تصویر بر روی تصاویر دیجیتال است. اما این تعریف ساده غنا و پیچیدگی این رشته را رد می‌کند. الگوریتم‌های DIP چه برای بهبود عکس‌ها، استخراج اطلاعات از تصاویر ماهواره‌ای یا فعال کردن فناوری تشخیص چهره، ستون فقرات بی‌صدا را برای کاربردهای متعدد تشکیل می‌دهند.

خواندن کتاب پردازش تصویر با پایتون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به فعالان حوزهٔ پردازش تصویر و برنامه‌نویسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۱۱ صفحه

حجم

۱۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۱۱ صفحه

قیمت:
۸۹,۹۰۰
تومان