دانلود و خرید کتاب نوری در خاکستر کلی جی. ویلسون ترجمه هاجر موحدی مطلق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نوری در خاکستر

کتاب نوری در خاکستر نوشته کلی. جی ویلسون و تروی دیوفرن و ترجمهٔ هاجر موحدی مطلق و فرزین ابراهیمی با همراهی حسن اسدزاده است و در نشر متخصصان چاپ شده است. این کتاب به روش‌های غلبه بر سوء مصرف مواد با درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد می‌پردازد.

درباره کتاب نوری در خاکستر

کتاب نوری در خاکستر طراحی شده‌است تا اطلاعات مؤثق و درستی را درخصوص غلبه بر سوءمصرف مواد و الکل با کمک درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد به مخاطب ارائه کند، اما این تنها یک کتاب راهنما است که نباید هرگز به‌عنوان درمان تخصصی تلقی شود؛ بنابراین برای دریافت درمان تخصصی و کامل باید حتماً در اولین فرصت به پزشک، روان‌پزشک و روان‌شناس بالینی مراجعه نمایید.

بخشی از کتاب نوری در خاکستر

«من تروی دوفرن متخصص روانشناسی هستم و تاکنون چندین کتاب از جمله کتابِ مقابله با اختلال وسواس اجبار، کتابِ ذهن‌آگاهی برای دو نفر، کتابِ ممکن است همه‌چیز به طرز وحشتناکی اشتباه پیش برود، کتابِ درمانِ مبتنی بر پذیرش و تعهد برایِ اختلالات خوردن و کتابِ ذهن‌آگاهی و پذیرش برای اختلال بولیمیا را با یاری همکاران دیگر تألیف کرده‌ام؛ من در سان فرانسیسکویِ اِمریکا کار و زندگی می‌کنم.

ما این کتاب را فقط به‌خاطرِ تو نگاشته‌ایم و حالا آن را با محبت و دوستی به تو تقدیم می‌کنیم و از صمیم قلبمان امیدواریم که این کتاب، تو را در رسیدن به زندگیِ ارزشمندی که دوستش داری، یاری کند.

در کنارِ تو

من هاجر موحدی مطلق، روانشناس بالینی و دانش آموختهٔ دانشگاه سراسری اصفهان هستم؛ من در انجمن روانشناسان بالینی اِمریکا و انجمن علوم رفتاریِ بافتارگرای اِمریکا عضویت دارم، همچنین مدیریت پژوهشی پرشین چپتر انجمن ای. سی. بی. اس اِمریکا با ریاست آقای دکتر علی کلاهدوزان و نظارت پروفسور استیون سی. هیز برعهدهٔ من است و تاکنون در ترجمه‌ی کتاب روان درمانی یکپارچه‌نگر و کتابِ ماتریکس اَکت مشارکت داشته‌ام؛ علاوه بر این سال‌هاست به‌عنوان روان‌درمانگر و اَکت تراپیست در بیمارستان و کلینیک تخصصی به درمانِ بیماران می‌پردازم، سخنرانی‌هایی هم در زمینه‌ی اختلالات بالینی به ویژه افسردگی و اضطراب با روش درمانیِ اَکت داشته‌ام و در مؤسسه‌ی آموزش عالی جهان دانش مبین به‌عنوان مدرس مؤسسه و مدیر دپارتمانِ روانشناسی بالینی مشغول به فعالیت هستم.

من فرزین ابراهیمی، کاندیدایِ دکتریِ تخصصی روانشناسی بالینی در دانشگاه شهید بهشتی و مدرسِ دانشگاه آزاد تبریز هستم؛ من در حال حاضر به‌عنوان روانشناس بالینی و روان‌درمانگر فعالیت دارم.

من حسن اسدزاده دارای مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، مدیر و مؤسسِ کلینیکِ تخصصیِ درمانِ سوء‌مصرف مواد با نامِ طلوع در شهر اصفهان هستم و قریب به دَه سال است که در حوزه‌ی درمانِ اختلالِ سوء‌مصرف مواد فعالیت دارم و می‌دانم که اعتیاد یک وابستگیِ تمام‌عیار از لحاظِ جسمانی و روانی است که سال‌هاست گریبانِ بسیاری از افراد را در سراسر جهان گرفته است، اما هنوز قشرِ زیادی از مردم با این بیماری و درمانِ آن بیگانه‌اند؛ شروعِ این بیماری اغلب ریشه در گذشته‌ی زندگیِ بیماران دارد؛ همان‌طور که من در کتابِ اختلالات اضطرابی‌که از پروفسور اچ. دبلیو پوول ترجمه نموده‌ام، به آسیب‌هایی در سراسر زندگیِ افراد اشاره کرده‌ام که مبتلایان به سوء‌مصرف مواد برایِ سرکوبی و دوام‌آوردن در مقابل همین آسیب‌هاست که دست در دامانِ مواد و وابستگی به آن می‌زنند. درنهایت می‌خواهم این شعر را از استادِ شعر و ادب فریدون مُشیری به تو دوست عزیزم تقدیم کنم: خسی بر موجِ دریایِ زمانیم؛ دمی پیدا و دیگر دم، نهانیم؛ نیندیشیم از غوغایِ طوفان؛ که با دریادلان دریادلانیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۳۴۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۷۶,۵۰۰
تومان