دانلود و خرید کتاب جمع بندی و مرور فوق سریع ارتوپدی رضا شیروانی بختیاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جمع بندی و مرور فوق سریع ارتوپدی اثر رضا شیروانی بختیاری

کتاب جمع بندی و مرور فوق سریع ارتوپدی

معرفی کتاب جمع بندی و مرور فوق سریع ارتوپدی

کتاب جمع بندی و مرور فوق سریع ارتوپدی نوشتهٔ رضا شیروانی بختیاری است. انتشارات نوآوران دانش ماهان این مجموعه ۲۰۰ نکته و ۲۰۰ تست ارتوپدی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب جمع بندی و مرور فوق سریع ارتوپدی

کتاب جمع بندی و مرور فوق سریع ارتوپدی تست‌های سلکت ۵ سال اخیر و نکات سؤال‌خیز آزمون دستیاری را در بر گرفته است. این کتاب جمع‌بندی و مرور سریع درس ارتوپدی را برای آمادگی برای آزمون دستیاری با ۲۰۰ نکته و ۲۰۰ تست همراه با پاسخ‌ تشریحی ارائه داده است. حل این تست‌های منتخب که بالای ۸۵ درصد با سؤالات آزمون دستیاری انطباق دارد، باعث دورهٔ درسنامهٔ اصلی ارتوپدی و تقویت مهارت تست‌زنی و در نهایت سبب افزایش مهارت داوطلبان در حل تست‌های آزمون دستیاری می‌شود. کتاب جمع‌بندی و مرور فوق‌سریع ارتوپدی توسط رضا شیروانی بختیاری (متخصص ارتوپدی و فلوشیپ شانه و زانو و آسیب‌های ورزشی) نوشته و توسط مؤسسهٔ آموزشی نوآوران دانش ماهان به چاپ رسیده است. این اثر در ۲۹ فصل نوشته شده است.

خواندن کتاب جمع بندی و مرور فوق سریع ارتوپدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ پزشکی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جمع بندی و مرور فوق سریع ارتوپدی

«سارکوم یووینگ از طریق جراحی و کموتراپی پیش و پس از عمل درمان می‌شود. سارکوم یووینگ به رادیوتراپی حساس است ولی به دلیل اینکه رادیوتراپی احتمال ابتلا به سارکوم‌ها مانند استئوسارکوم را افزایش می‌دهد، معمولاً برای درمان توصیه نمی‌شود. در مورد ضایعات لگن رزکسیون تومور دشوار است. بنابراین ممکن است رزکسیون پس از رادیوتراپی و کوچک شدن تومور انجام شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۲۲۵,۰۰۰
۱۱۲,۵۰۰
۵۰%
تومان