دانلود و خرید کتاب سابقه دارها (جلد هفتم، فکر می کنید اون دایناسور بود) آرون بلیبی ترجمه شیرین راحله
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سابقه دارها (جلد هفتم، فکر می کنید اون دایناسور بود) اثر آرون بلیبی

کتاب سابقه دارها (جلد هفتم، فکر می کنید اون دایناسور بود)

معرفی کتاب سابقه دارها (جلد هفتم، فکر می کنید اون دایناسور بود)

کتاب سابقه دارها (جلد هفتم: فکر می کنید اون دایناسور بود) نوشتۀ آرون بلیبی و ترجمۀ شیرین راحله است. این کتاب را انتشارات آناناس منتشر کرده است. این کتاب دارای نقاشی‌های زیبا و بامزه است که داستان به کمک آن‌ها راحت‌تر روایت می‌شود و به جذابیت کتاب اضافه کرده است.

درباره کتاب سابقه دارها (جلد هفتم: فکر می کنید اون دایناسور بود)

مجموعهٔ ۱۴ جلدی سابقه دارها، شما را با دختری به نام «داینا» آشنا و همراه می‌کند. او که همراه با خوانده‌اش در شهری کوچک روزگار می‌گذراند، می‌کوشد رازهای شهرشان را کشف کند. گفته شده است که این مجموعهٔ مصور پرفروشِ نیویورک تایمز، برای طرفداران داستان‌های سریالی و مصور حکم یک گنج را دارد. این مجموعه سرشار از شوخی‌های شیطنت‌آمیز و شرارت‌هایی جنون‌انگیز و رخدادهایی هیجان‌انگیز است. آرون بلیبی کتاب‌هایی بسیار پرفروش و دوست‌داشتنی برای کودکان و نوجوانان نوشته است. او خالق ۳ سریال موفق برای کودکان است. کتاب‌های او برندهٔ جوایز بسیاری از جمله ۹ جایزهٔ REAL و یک جایزهٔ کتاب INDIE برای کتاب کودک سال شده است.

خواندن کتاب سابقه دارها (جلد هفتم: فکر می کنید اون دایناسور بود) را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

این کتاب برای تمامی نوجوانان مناسب و جذاب است.

درباره آرون بلیبی

آرون بلیبی نویسنده‌ا‌ی استرالیایی در سال ۱۹۴۷ متولد شده است. او نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان است. او تا همین چند سال پیش هم می‌نوشت و هم بازیگری می‌کرد. ولی سال ۲۰۰۵ از دنیای جذاب و شلوغ بازیگری خداحافظی کرد و حالا به نوشتن و تصویرگری مشغول است. از کتاب‌های او می‌توان به «دانه‌های مروارید و چارلی جعفری» و «روحِ دوشیزه قاشق» و همچنین کتاب پرفروش «پاگ‌کوچولو» اشاره کرد. در زمینة بازیگری او را به‌خاطر دو نقشِ معروفش در سریال‌های تلویزیونی می‌شناسند: لعنت به هاروی مک‌هوگ (۱۹۹۴) آرون برای این نقش جایزۀ انستیتوی فیلم استرالیا را برد. تصادف سوزان (۲۰۰۳) این فیلم، آخرین فیلم او قبل از بازنشستگی از بازیگری در ۲۰۰۵ است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۴۰٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان