دانلود و خرید کتاب سابقه دارها (جلد چهارم، حمله پامبی ها) آرون بلیبی ترجمه شیرین راحله
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سابقه دارها (جلد چهارم، حمله پامبی ها) اثر آرون بلیبی

کتاب سابقه دارها (جلد چهارم، حمله پامبی ها)

معرفی کتاب سابقه دارها (جلد چهارم، حمله پامبی ها)

کتاب حمله پامبی ها (جلد چهارم از سابقه دارها) نوشتۀ آرون بلیبی و ترجمۀ شیرین راحله است. این کتاب را انتشارات آناناس منتشر کرده است. این کتاب دارای نقاشی‌های زیبا و بامزه است که داستان به کمک آن‌ها راحت‌تر روایت می‌شود و به جذابیت کتاب اضافه کرده است.

درباره کتاب حمله پامبی ها

این کتاب داستان یک دکتر دیوانه میلیارد است که با ساخت پامبی ها که موجودات خطرناکی هستند همه حیوانات شهر رو به‌خاطر انداخته و قصد دارد کنترل شهر رو به دست بگیرد. در داخل اخبار مجری تمام چیزهایی که از این موجودات می‌دانست را به اطلاع همه شهروندان رسانده و به آن‌ها هشدار داده است. اکنون شبکه خبر در محاصره این حیوانات است. گرگ و گروهی از حیوانات سعی دارند با فرار از این حلقه محاصره راهی برای فرار و رهاشدن از دست این موجودات پیدا کنند تا بتوانند آن‌ها را از بین ببرند و قهرمان داستان شوند. این موجودات از آب به‌شدت بدشان می‌آید برای همین فعلاً گرگ و گروهش در حوض کوچکی پناه گرفته‌اند تا فکری به ذهنشان برسد و بتوانند خود را نجات دهند.

خواندن کتاب حمله پامبی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

این کتاب برای تمامی نوجوانان مناسب و جذاب است.

درباره آرون بلیبی

آرون بلیبی نویسنده‌ا‌ی استرالیایی در سال ۱۹۴۷ متولد شده است. او نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان است. او تا همین چند سال پیش هم می‌نوشت و هم بازیگری می‌کرد. ولی سال ۲۰۰۵ از دنیای جذاب و شلوغ بازیگری خداحافظی کرد و حالا به نوشتن و تصویرگری مشغول است. از کتاب‌های او می‌توان به «دانه‌های مروارید و چارلی جعفری» و «روحِ دوشیزه قاشق» و همچنین کتاب پرفروش «پاگ‌کوچولو» اشاره کرد. در زمینة بازیگری او را به‌خاطر دو نقشِ معروفش در سریال‌های تلویزیونی می‌شناسند:  لعنت به هاروی مک‌هوگ (1994) آرون برای این نقش جایزۀ انستیتوی فیلم استرالیا را برد. تصادف سوزان (۲۰۰۳) این فیلم، آخرین فیلم او قبل از بازنشستگی از بازیگری در ۲۰۰۵ است.

بخشی از کتاب حمله پامبی ها

«عصر بخیر اگر کسی هنوز اون بیرون صدای ما رو می شنوه، لطفاً بادقت گوش بده... دکتر راپرت مارمالاد پول‌دارترین و دیوانه‌ترین دانشمند دنیا ارتشی از بچه‌گربه‌های زامبی را در شهر رها کرده... این دانشمند دیوونه اسم اون ها رو پامبی گذاشته... و هیچ‌کسی از دستشون در امان نیست. حتی این کانال تلویزیونی هم در محاصرة اون ها قرار گرفته نمی‌دونم تا کی میتونم روی آنتن دوام بیارم، اما بهتون میگم چی میدونم پلمبی های پشمالو فوق العاده گوگولی ولی کشنده هستن. اشتباه نکنید، اونا تلاش می کنن که شما رو بخورن، اما ما یک سری راهکار براتون داریم که شاید بهتون کمک کنه که راحت‌تر فرار کنید... اول اینکه بیشتر اون ها زنگولة کوچیک توی گردنشونه. اگر صدای یک زنگولة کوچک و گوگولی را شنیدید فرار کنید و خودتون رو پنهون کنید!

از آب خوششون نمیاد. آب بهترین گزینه برای فراری‌دادن اون هاست. اون ها از آب میترسن و در آخر حواس اون ها با گوله های کاموایی پرت میشه. اگر به یک پامبی رسیدید میتونید با یه توپ کاموایی سرشون رو گرم کنید تا برای فرارکردن فرصت کافی داشته باشید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۸۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان