دانلود و خرید کتاب سودآوری از نمایه بازار جان کپلر ترجمه مهدی عسگری کچوسنگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سودآوری از نمایه بازار اثر جان کپلر

کتاب سودآوری از نمایه بازار

نویسنده:جان کپلر
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سودآوری از نمایه بازار

کتاب سودآوری از نمایه بازار؛ شناخت بلادرنگ ارزندگی بازار نوشتهٔ جان کپلر و ترجمهٔ مهدی عسگری کچوسنگی و ویراستهٔ علی عبدالحمیدی است و انتشارات چاپکو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب سودآوری از نمایه بازار

کتاب سودآوری از نمایه بازار ترجمهٔ فارسی از موضوع مارکت پروفایل یا نمایه بازار است. یادگیری نمایه بازار به‌خصوص برای فعالان بورس اوراق بهادار تهران می‌تواند رویکرد جدید دستیابی به سود باشد. اکنون آموختن سریع‌تر نمایه، همزمان با ورود این ابزار به بازار، چشم‌انداز بی‌نظیری به معامله‌گر نسبت به بقیه فعالان بازار خواهد داد. کلید موفقیت تحلیلگر نمایه و استخراج فرصت‌های معاملاتی سودآور، در کشف درک فعالان از ارزندگی بازار نهفته است. برخلاف محاسبه ارزش بنیادی یا روش‌های تکنیکال سنتی، نمودار نمایه تغییرات ارزندگی در نظر فعالان بازار را بلادرنگ در زمان وقوع معاملات دنبال می‌کند و نتایج را از طریق الگوهای بصری مانند دنباله خرید، دنباله فروش، لبه‌ها، گستره منفی و رد پای، در اختیار معامله گران قرار می‌دهد.

خواندن کتاب سودآوری از نمایه بازار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به فعالان حوزهٔ مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

میلاد
۱۴۰۲/۰۷/۱۵

کتاب حاضر ترجمه فارسی از موضوع مارکت پروفایل یا نمایه بازار است. یادگیری نمایه بازار به خصوص برای فعالان بورس اوراق بهادار تهران می‌تواند رویکرد جدید دستیابی به سود باشد. اکنون آموختن سریع‌تر نمایه، همزمان با ورود این ابزار به

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۸ صفحه

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۸ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان