دانلود کتاب صوتی قورباغه ات را قورت بده با صدای محمد یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قورباغه ات را قورت بده اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی قورباغه ات را قورت بده

معرفی کتاب صوتی قورباغه ات را قورت بده

کتاب صوتی قورباغه ات را قورت بده نوشتهٔ برایان تریسی و ترجمهٔ فریبا سبزچمنی است. گویندگی این کتاب صوتی را محمد یزدانی انجام داده و شادن پژواک آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی، ۱۲ روش برای کنارگذاشتن احساسات منفی و تبدیل آنها به احساسات مثبت را معرفی کرده است؛ با این هدف که بتوان در زمان کمتر، کارهای بیشتری انجام داد.

درباره کتاب صوتی قورباغه ات را قورت بده

کتاب صوتی قورباغه ات را قورت بده (Eat That Frog) توصیه‌های عملی بسیاری را در بر دارد که به شما کمک می‌کند از تنبلی پرهیز کنید و در زمان کمتر، کارهای بیشتری انجام دهید.

هر فصل از این کتاب صوتی، شامل تمرینات خاصی است که شما می‌توانید از آنها استفاده کنید تا توصیه‌های نویسنده را به‌سرعت اجرا کرده و نتایج آنها را به چشم خودتان ببینید.

با شنیدن این کتاب صوتی می‌توان دریافت که چطور می‌شود، در حرفه‌ای، سریع‌تر پیش رفت.

شنیدن کتاب صوتی قورباغه ات را قورت بده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت تاون کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. وی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است.

پدر برایان کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به‌آسانی تأمین کند. به همین خاطر، برایان و سه برادرش، با کمک نهادهای خیریه، تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد. پس خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد.

سرانجام، برایان تریسی، در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. او مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به‌سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعه نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند.

از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دار کردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطه تعادل خود را پیدا کنید» و... اشاره کرد.

ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده به‌وسیلۀ برایان تریسی، از نظر علمی و عملی، در سطح جهان اثبات ‌شده است.

بخش‌هایی از کتاب صوتی قورباغه ات را قورت بده

«سخت‌ترین مرحله از انجام هر کار مهمی اولین مرحله یعنی شروع کردن آن است. وقتی انجام یک کار مهم را واقعا آغاز می‌کنید، به طور طبیعی انگیزه پیدا می‌کنید تا آن را ادامه دهید. قسمتی از ذهن شما همیشه عاشق این است که سرگرم کارهای مهمی باشد که واقعا می‌توانند در زندگی شما تحول ایجاد کنند. وظیفه شما این است که این قسمت از ذهن خود را دائما تغذیه کنید. حتی فکر کردن به شروع و انجام یک کار کلیدی انگیزه شما را بالا می‌برد و کمک می‌کند تا بر تنبلی خود غلبه کنید. واقعیت این است که مدت زمان لازم برای انجام یک کار مهم در اغلب موارد معادل مدت زمانی است که برای انجام یک کار کم اهمیت لازم است. تفاوت در این است که شما با اتمام کاری ارزشمند و قابل توجه به طور فوق‌العاده‌ای احساس خرسندی و غرور می‌کنید، حال آنکه با صرف همان میزان وقت و انرژی در انجام کاری کم‌ارزش یا احساس خرسندی نخواهید کرد و یا میزان آن بسیار اندک خواهد بود.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

کاربر 1200177
۱۳۹۸/۰۷/۲۸

خیلی قیمتش زیاده.لطفا همکاری کنید با مخاطب

Mohammad Rrza
۱۳۹۸/۱۰/۰۵

کتاب عالی هست خیلی عالی خلاصه نوشته شده و گوینده عالی هست

navid.a
۱۳۹۹/۰۱/۱۴

این کتاب فوق العاده است همه مطالب عالی نوشته شده

محمد شخیص نیا
۱۳۹۹/۰۲/۰۳

کتابی عالی واسه نظم دادن به زندگی و موفقیت در کسب و کار و کلا موفقیت در زندگیه پیشنهاد میکنم به دقت گوش داده بشه و به حرفاش عمل بشه

Reza
۱۳۹۹/۰۶/۰۷

عالیه❤❤❤❤

rozalin
۱۳۹۷/۰۳/۲۳

به نظرم بهترین کتاب تریسی هست

حسن اسکندری
۱۳۹۷/۰۹/۰۹

واقعا کتابه عالیه

leyla
۱۳۹۶/۰۹/۱۸

عالیه پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنین

پریسا
۱۳۹۶/۰۶/۱۷

عااااالیییی

muhammadjavad
۱۳۹۶/۱۰/۱۴

بریکلا

زمان

۲ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱۴۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱۴۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۶,۰۰۰
۸,۰۰۰
۵۰%
تومان