دانلود و خرید کتاب آموزش گام به گام والیبال فرزاد فتح الهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش گام به گام والیبال اثر فرزاد فتح الهی

کتاب آموزش گام به گام والیبال

انتشارات:کلید پژوه
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آموزش گام به گام والیبال

کتاب الکترونیکی «آموزش گام به گام والیبال»نوشتهٔ فرزاد فتح الهی در نشر کلید پژوه چاپ شده است.

درباره کتاب آموزش گام به گام والیبال

کتاب آموزش گام به گام والیبال از ۳ بخش کلی تشکیل شده است. مقدمه‌ای بر والیبال، آشنایی با تکنیک‌های والیبال و افزایش مهارت والیبال عناوین این ۳ بخش هستند. این کتاب به علاقه‌مندان به یادگیری والیبال کمک می‌کند در هر سطحی که هستند بتوانند این ورزش را بیاموزند یا مهارت‌های خود را در آن ارتقا دهند. برای هر قسمت از آموزش تکنیک‌ها و نکات مهم، تصاویر مرتبطی نیز وجود دارد تا یادگیری آن را برای علاقه‌مندان آسان‌تر کند.

والیبال یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ورزش‌های جهان است. ایران نیز از جمله کشورهایی است که والیبال در آن بسیار محبوب است و تیم ملی والیبال ایران در سطح جهانی شناخته شده است. تاریخ والیبال در ایران به دوران پهلوی باز می‌گردد. در آن دوران، والیبال به‌عنوان یک ورزش نظامی در ایران معرفی شد. در دههٔ ۱۹۵۰ والیبال به‌صورت رسمی در ایران معرفی شد و بازیکنان حرفه‌ای والیبال در این دوران به بازی در تیم‌های باشگاهی پرداختند. کتاب آموزش گام به گام والیبال ضمن توضیح و معرفی تاریخچه و ویژگی‌های این ورزش، به آموزش قوانین و تکنیک‌های آن می‌پردازد.

کتاب آموزش گام به گام والیبال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که مایل هستند والیبال را از سطح مبتدی تا حرفه‌ای بیاموزند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب آموزش گام به گام والیبال

«تکنیک پنجه نگاهی کوتاه به تاریخچهي این فن بیانگر آن است که در آغاز پیدایش والیبال توپهایی که پایین تر از حد کمر بازیکنان قرار میگرفت با قسمت کف هر دو دست دریافت و ارسال میگردید. ولی چون چنین دریافتی معمولاً با مکث همراه بود و علاوه بر آن سرعت توپ باعث جدا شدن دستها میشد. این شیوه دوام چندانی نیافت چندي بعد، اهل فن روش دیگري را ابداع کردند که موجب شد مکث توپ در داخل دستها کاهش یابد. با این روش توپهایی که در سطح پایین بدن قرار داشت با پشت دستها دریافت و ارسال میشد. اما به مرور زمان و افزایش سرعت توپ این روش نیز کارآیی خود را از دست داد، زیرا سرعت توپ دستهاي دریافت کننده را از یکدیگر جدا میکرد و در نتیجه مانع از ارسال توپ به محل دلخواه میشد. سرانجام ژاپنیها فن ساعد» را ابداع کردند که توانست جواب گوي همهي نارساییهاي موردنظر باشد و در میان علاقه مندان به این ورزش مرسوم گشت. آموزش فن ساعد در این بخش از تکنیک به دلیل شباهت زیاد آن با فن، پنجه، سعی میشود از شرح وضعیت هاي مشابه این فنون صرف نظر شود و حتی الامکان به نکاتی توجه گردد که مخصوص فن ساعد باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان