دانلود و خرید کتاب بونتشای ساکت ایید شاتر ایساک لیب پرتس ترجمه طیبه انوشه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بونتشای ساکت اثر ایید شاتر ایساک لیب پرتس

کتاب بونتشای ساکت

انتشارات:کلید پژوه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بونتشای ساکت

کتاب بونتشای ساکت نوشتهٔ ایید شاتر ایساک لیب پرتس و ترجمهٔ طیبه انوشه است. انتشارات کلیدپژوه این داستان کوتاه را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب بونتشای ساکت

کتاب بونتشای ساکت یکی از داستان‌های کوتاه ایید شاتر ایساک لیب پرتس است. این داستان، حاوی ماجرای مردی است که در عالم رؤیا می‌بیند که او را به‌خاطر کارهای انجام‌داده و نداده محاکمه می‌کنند؛ از جمله اینکه چرا وقتی همسرش او را ترک کرد، سکوت کرده یا وقتی که پسرش او را از خانه بیرون کرد، از خودش مقاومتی نشان نداده است. این داستان در قالب گفت‌وگوهای بونتشا با قاضی و وکیل تنظیم شده است.

خواندن کتاب بونتشای ساکت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر یهودی و قالب داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ایید شاتر ایساک لیب پرتس

ایید شاتر ایساک لیب پرتس یک نویسنده‌ٔ یهودی لهستانی بود که به زبان عبری می‌نوشت. او یکی از تأثیرگذارترین چهره‌ها در فرهنگ مدرن یهودی بوده است. پیرتس در شهر کوچک زاموشج در لهستان در تاریخ ۱۸ می  ۱۸۵۲ میلادی زاده شد. او خودش را وقف فرهنگ یهودی کرد و اعتقاد داشت یهودیان می‌بایست دوران‌هایی را صرف نگهداری و محافظت از ارث و میراث فرهنگی خود کنند. نوشته‌های زیبا و فریبندهٔ او، پیچیدگی‌های ذاتی را در جدال بین سنت و میل به پیشرفت و اصلاحات کشف می‌کند. او در سال ۱۹۱۵ در تاریخ سوم آپریل دیده از جهان فرو بست. «بونتشای ساکت» یکی از داستان‌های او است.

بخشی از کتاب بونتشای ساکت

«حالا برای اولین بار بونتشا چشمانش را گشود. نور زیاد چشمانش را اذیت می‌کرد. همه جا آکنده از عظمت نور بود. دیوارها، سقف‌های بزرگ و با عظمت، قاضی و فرشتگان همگی از شدت نور می‌درخشیدند. او چشم‌های خسته‌اش را به زمین می‌دوزد و می بندد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

حجم

۴۱۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان