دانلود و خرید کتاب تجارت الکترونیک B2B گریت هاینه مان ترجمه سمیرا بصیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تجارت الکترونیک B2B اثر گریت هاینه مان

کتاب تجارت الکترونیک B2B

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تجارت الکترونیک B2B

کتاب تجارت الکترونیک B2B به‌قلم گریت هاینه مان و  ترجمهٔ سمیرا بصیری و مریم نعمتی را انتشارات نمای علم منتشر کرده است. این کتاب به بررسی جنبه‌های مختلف تجارت B2B و کسب‌وکارهای آنلاین این حوزه می‌پردازد.

درباره کتاب تجارت الکترونیک B2B

امروزه اکثر مردم با خرید آنلاین آشنایی داشته و گاه، زندگی بدون آن را دشوار می‌پندارند. این‌گونه معاملات و تبادلات الکترونیک را که یک سمت آن فروشگاه‌های عمدتاْ خرده‌فروشی و سمت دیگر را مصرف‌کنندهٔ نهایی تشکیل می‌دهند معاملات B2C یا ‌Business to Customer می‌نامند و به معاملاتی که هر دو سوی آن بیزنس‌ها یا فعالیت‌های تجاری عمده هستند تجارت B2B یا Business to Business گفته می‌شود. هدف این کتاب ارائهٔ مبانی و تعریفی از این حوزه و تشریح مدل‌های کسب‌وکار و توضیح و تبیین نمونه‌های آن در تجارت آنلاین است. گریت هاینه‌مان تلاش کرده تا در کتاب تجارت الکترونیک B2B در طی ۵ فصل، به بررسی چگونگی رشد این مدل فعالیت اقتصادی در بستر الکترونیک بپردازد و تا حد ممکن ابهام در این حیطه را از طریق ارائهٔ راهکارهای عملی کاهش دهد. 

خواندن کتاب تجارت الکترونیک B2B را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مدیران کسب‌وکارها، فعالان اقتصادی در حوزهٔ تجارت الکترونیک B2B و نیز علاقه‌مندان به مباحث مدیریت و کسب‌وکار از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب تجارت الکترونیک B2B 

«تجارت الکترونیک B2B به تجارت آنلاین با دیگر شرکت‌ها یا سازمان‌ها که به‌عنوان مشتریان خود هستند اشاره دارد، در حالی که در تجارت الکترونیک B2C مشتری همیشه مخاطب است و فروشنده معمولاْ خرده‌فروش است.در مقابل، متصدیان B2B معمولاْ هم شامل تولیدکنندگان و سازندگان هستند و هم عمده‌فروشان و معامله‌گران مرتبط با خط تولید (PHV). که دومی شکل خاصی از عمده‌فروشی را نشان می‌دهد که از طریق آن کالاهای صنعتی توزیع می‌شود. درمقابل، فروش مستقیم از تولیدکننده به تولیدکننده از مشخصه‌های کسب‌وکارهایی با قرادادهای فرعی است. درحالی‌که تجارت الکترونیک B2C بیش از هر چیز به حداکثر رساندن فروش تأکید دارد، تجارت الکترونیک B2B تاکنون عمدتاْ بر کارایی فراینده متمرکز بوده است. به‌عنوان‌مثال داده‌های محصول در این‌جا نقش مهمی ایفا می‌کند. ازاین‌رو، در درجهٔ اول، شبکه‌سازی فرایندهای تجاری بین داده‌ها و شرکت است که بیش از هر چیزی اهمیت دارد.»

 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۱ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۱ صفحه

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان