دانلود و خرید کتاب آنچه بر من گذشت... رمضانعلی تقی پور گیلانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنچه بر من گذشت... اثر رمضانعلی تقی پور گیلانی

کتاب آنچه بر من گذشت...

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آنچه بر من گذشت...

کتاب آنچه بر من گذشت... نوشتهٔ رمضانعلی تقی پور گیلانی و ویراستهٔ منیره تقی پور گیلانی است. انتشارات پادینا این داستان معاصر و ایرانی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب آنچه بر من گذشت...

نویسندهٔ کتاب آنچه بر من گذشت...، شروع می‌کند به روایت آنچه بر او گذشته است. او شما را با خانواده و وضعیت زندگی خود در گذشته آشنا می‌کند. نویسنده این کتاب را به خانوادهٔ شهیدان و افرادی که در کودکی پدر خود را از دست داده‌اند، تقدیم کرده است.

خواندن کتاب آنچه بر من گذشت... را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آنچه بر من گذشت...

«من خیلی از اشعار تعزیه مخصوصاً تعزیه حضرت علی‌اکبر(ع) را حفظ کرده بودم وقتی سرکار بودیم عمویم می‌گفت با هم تعزیه بخوانیم مثلاً او نقش ام‌لیلا را داشت و من نقش علی‌اکبر و عجیب اینکه او اصلاً سواد نداشت اما تمامی شعر یک تعزیه را حفظ بود با هم می‌خواندیم تا آخر تمام می‌کردیم. او عاشق کار بود و هیچ‌گاه از تلاش باز نمی‌ایستاد تا جایی که صبح‌ها قبل از طلوع آفتاب مقداری کار در باغ انجام می‌داد بعد برای صرف صبحانه به خانه می‌آمد و گاهی در همان وقت مرا هم بیدار می‌کرد و با خود می‌برد همیشه یکی از آرزوهای من این بود که صبح‌ها بتوانم راحت بخوابم و این آرزویم تا وقتی که پیش آن‌ها بودم هیچ‌وقت برآورده نشد چون بیشتر روزها غالباً صبح زود سر کار می‌رفتیم مگر روزهایی که بارانی می‌شد و من دلم می‌خواست همیشه باران باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان