دانلود و خرید کتاب راهنمای جامع رفتارشناسی مراقبت، تربیت و تغذیه انواع نژاد سگ ویلیام ا. بروئت ترجمه میلاد رضوان فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای جامع رفتارشناسی مراقبت، تربیت و تغذیه انواع نژاد سگ اثر ویلیام ا. بروئت

کتاب راهنمای جامع رفتارشناسی مراقبت، تربیت و تغذیه انواع نژاد سگ

معرفی کتاب راهنمای جامع رفتارشناسی مراقبت، تربیت و تغذیه انواع نژاد سگ

کتاب راهنمای جامع رفتارشناسی مراقبت، تربیت و تغذیه انواع نژاد سگ اثر از ویلیام ا. بروئت و ترجمهٔ میلاد رضوان فرد و ارسطو خوش حساب است. و انتشارات نسل روشن آن را منتشر کرده است. این کتاب به صورت جامع به معرفی نژاد ۲۲ نوع سگ، رفتار، چگونگی مراقبت و تربیت از آن‌ها می‌پردازد.

درباره کتاب راهنمای جامع رفتارشناسی مراقبت، تربیت و تغذیه انواع نژاد سگ

 تربیت سگ یکی از کلیدی‌ترین مواردی است که قبل از تصمیم نگهداری این حیوان باید به آن اندیشید.

اساساً انسان‌ها فکر می‌کنند که تربیت سگ خیلی آسان است اما یکی از سخت‌ترین کارهای دنیاست. زیرا کوچک‌ترین رفتار و اشتباه می‌تواند باعث بد رفتار شدن سگ شود. و عواقب بدی در انتظار افراد باشد.

ممکن است هر نژادی نحوه رفتار متفاوتی داشته باشد و پاسخ به آن رفتار بستگی به نژاد سگ دارد.

 برای آموزش سگ به شیوه درست باید بدانید چه موقع، کجا، چه رفتاری را چگونه انجام بدهید که سگ ببیند و از آن یاد بگیرد.تربیت و آموزش سگ یک مهارت است و همه افراد نیاز به مطالعه و به دست آوردن اطلاعات و آموزش دارند. 

کتاب راهنمای جامع رفتارشناسی مراقبت، تربیت و تغذیه انواع نژاد سگ در بخش اول با معرفی ۲۲ گونه از نژاد سگ ها اعم از :( جک راسل، پودل، هاسکی، دوبرمن، آکیتا، پیت بول و... ) ضمن ارائه تصویری از شکل ظاهری هر نژاد، اندازه، پوشش بدن، رنگ، نوع پوست، چشم‌ها، ویژگی‌های شخصیتی، نکات رفتاری، ویژگی‌های فعالیتی، تغذیه و رژیم غذایی و نحوه تربیت هر یک از آن ها آشنا می‌سازد.

در بخش دوم کتاب راهنمای جامع رفتارشناسی مراقبت، تربیت و تغذیه انواع نژاد سگ به شرح اقدامات اولیه و کاربردی‌تر برای تربیت سگ پرداخته می‌شود.

خواندن کتاب راهنمای جامع رفتارشناسی مراقبت، تربیت و تغذیه انواع نژاد سگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

هر آنچه که باید درباره تربیت و نگهداری سگ بدانید شامل معرفی انواع نژادها و نحوه برخورد، تربیت و نوع غذای هر یک از نژادها در این کتاب به نگارش درآمده است. 

این کتاب به علاقه‌مندان حیوانات و افرادی که به دنبال راهکار کلیدی نحوه برخورد با سگ‌ها هستند پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب راهنمای جامع رفتارشناسی مراقبت، تربیت و تغذیه انواع نژاد سگ

آموزش جک راسل

جک راسل جز سگ‌هایی است که بسیار خوب آموزش می‌بیند. کارهای جدیدی را با اشتیاق و سریع می‌آموزد. آن‌ها تریر هستند و می‌توانند در صورتی که کاری را دوست نداشته باشند طوری رفتار کنند که فرد آموزش دیده ستیزه جو نشان داده شود‌‌. تقویت مثبت یکی از بهترین روش‌های آموزشی این سگ است و این گونه او را بسیار علاقه‌مند خواهید کرد. تنبیه و تنش‌های شدید اسن سگ را تبدیل به یک سد دفاعی می‌کند که ممکن است منجر به آسیب زدن و یا گاز گرفتن شود.

پس از آموزش پایه، جک راسل باید آموزش‌های پیشرفته را ببیند. آموزش ترفند‌ها و چابکی در حرکت و ورزش‌هایی که قرار است انجام دهد‌. آن‌ها در فعالیت‌های جدید پیشرفت می‌کنند و در مورد هر فعالیتی که در آن شرکت می‌کنند، در رده بالای هم نوعان خود قرار خواهند گرفت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۶ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان