دانلود و خرید کتاب من زنده ام (سندی) معصومه آباد ترجمه سرفراز مهدی چاندیو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من زنده ام (سندی) اثر معصومه  آباد

کتاب من زنده ام (سندی)

معرفی کتاب من زنده ام (سندی)

کتاب من زنده ام (سندی) نوشتهٔ معصومه آباد و ترجمهٔ سرفراز مهدی چاندیو است و مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی آن را منتشر کرده است. این کتاب به زبان سندی (در پاکستان) است. معصومه آباد یکی از اسرای ایرانی در جنگ تحمیلی ایران و عراق است که این کتاب خاطرات دوران اسارت او را در بر می‌گیرد. معصومه آباد در ۱۷ سالگی به اسارت گرفته شد و چهار سال در اسارت بود.

درباره کتاب من زنده ام (سندی)

کتاب من زنده‌ام در زمینه اسارت خاطرات ۴ بانوی ایرانی یعنی معصومه آباد به همراه شمسی بهرامی، فاطمه ناهیدی و حلیمه آزموده است که در دست رژیم بعثی اسیر بودند. چهار نفر با تفکرات مختلف که همراهی چهارساله، آنان را در مقابل همه چیز همدل کرده است. حتی اتهامشان نیز شبیه هم بود: عشق به امام و انقلاب و جمهوری اسلامی.

کتاب من زنده‌ام می‌تواند پاسخ‌گوی سوالات زیادی در حوزه اسارت زنان در زندان‌های رژیم بعثی باشد. یک ماه از حمله‌ٔ رژیم بعثی نگذشته بود که ۴ تا از دختران اسیر شدند. اول ماشین‌ آن‌ها را محاصره می‌کنند و آن‌ها را به نام «بنات الخمینی» می‌شناسند. بعضی از افسران بازجو به این بانوان لقب ژنرال‌های ایرانی داده‌اند. نام کتاب با دست‌خط اصلی معصومه آباد نوشته شده است. او برای فرار از بی‌خبری مفقودالاثری برای خانواده‌اش یا هرکسی که فارسی بلد باشد و بتواند بخواند نوشته است من زنده ام، معصومه آباد.

نویسنده آغاز کتاب را با نوشتن خاطراتی از کودکیش شروع کرده است. دو فصل اول کتاب کودکی و نوجوانی نویسنده است که شاید کمی حجم کتاب را اضافه شده باشد، اما با خواندن آن‌ها مخاطب با شخصیت نویسنده به‌صورت کامل آشنا می‌شود. او یک نیروی مردمی داوطلب بوده است و خانه و وطنش برای او اهمیت بسیار زیادی داشت.

خواندن کتاب من زنده ام (سندی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به مسلمانان و طلاب سندی زبان و از اهالی پاکستان پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 2370801
۱۴۰۲/۰۷/۱۴

من زبان فارسی می‌خواستم این کردی حالا چکارش کنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۷ صفحه

حجم

۱۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۷ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان