دانلود و خرید کتاب نشان وجدان محیط زیست سیدقوام الدین بزرگیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نشان وجدان محیط زیست اثر سیدقوام الدین بزرگیان

کتاب نشان وجدان محیط زیست

معرفی کتاب نشان وجدان محیط زیست

کتاب نشان وجدان محیط زیست حاصل گردآوری و نگارش سیدقوام الدین بزرگیان و سیدمحمدکاظم بهبهانی و سعید جابری انصاری است. انتشارات زمزمه جاوید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب نشان وجدان محیط زیست

کتاب نشان وجدان محیط زیست نتیجه و گزارش اولین جشنوارهٔ جایزهٔ ملی «وجدان محیط‌زیست در کسب‌وکار از نگاه مردم» است. گفته شده است که جایزهٔ نشان وجدان محیط‌زیست، اولین و تنها جایزهٔ رسمی غیردولتی در سطح ملی و حوزهٔ محیط‌زیست است که با قضاوت مردم به عملکرد منتج از وجدان پاک و اندیشه‌های سبز انسانی اهدا می‌شود. این جایزه به کارشناسان، مدیران و یا صاحبان واحدهای صنعتی و خدماتی اهدا شده که در حوزهٔ کسب‌وکارشان خدمات ارزنده‌ای را بدون استفاده از بودجهٔ دولتی و یا اجبار دولتی انجام داده و تأثیرگذاری مثبت بر محیط‌زیست شهرستان یا استان و یا در سطح ملی در ایران داشته‌اند.

این کتاب، مقدمهٔ خود را با عنوان «مفهوم محیط‌زیست» آغاز کرده و در ادامه از تاریخچهٔ حفاظت از محیط‌زیست در ایران، وضعیت محیط‌زیست ایران در دوران معاصر، تأسيس كانون شكار، سازمان حفاظت محيط‌زيست و... سخن گفته است. این اثر تصاویری از محیط‌زیست نقاط گوناگونی از ایران و جانوران موجود در آن‌ها را نیز در خود گنجانده است؛ مکان‌هایی مانند «چشمه‌های باداب‌سرت در مازندران» و «دریاچهٔ طالقان در استان البرز» و «کوه‌های آلپ ایران؛ جنگل راش در سوادکوه در مازندران». گزارش جشنوارهٔ جایزهٔ ملی «وجدان محیط‌زیست در کسب‌وکار از نگاه مردم» در این اثر قرار گرفته است.

خواندن کتاب نشان وجدان محیط زیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد محيط‌زيست پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نشان وجدان محیط زیست

«در بررسی اسناد مربوط به مدیران واحدهای صنعتی و خدماتی، با توجه به گروه و رده هر صنعت و خدمات و نیز موقعیت جغرافیایی و توان مالی و پرسنلی هر واحد و همچنین نوع کنترل آلاینده‌های مربوط به هر واحد، و نیز با توجه به الزامات قانونی موجود برای هر پارامتر و سرانجام، نگاه سبز اندیش و وجدان بیدار اشخاص و مدیران و صاحبان صنعت و خدمات در انجام برخی فعالیت‌های زیست محیطی، مورد ملاک عمل قرار خواهد گرفت.»

*

«فعالان و دانش‌آموختگان و دوستداران محیط‌زیست زیادی در جامعه هستند. که شرایط لازم برای اخذ نشان وجدان محیط‌زیست را ندارند. لذا دارندگان این نشان خارج از این گروه مذکور، از شاخص‌ها و برندهای برتر جامعه و دوستدار محیط‌زیست شناخته خواهند شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

حجم

۳۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان