دانلود و خرید کتاب اقتصاد اسلامی (اردو) سعید فراهانی فرد ترجمه سیدمحمد جون عابدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصاد اسلامی (اردو) اثر سعید فراهانی فرد

کتاب اقتصاد اسلامی (اردو)

معرفی کتاب اقتصاد اسلامی (اردو)

کتاب اقتصاد اسلامی (اردو) نوشتهٔ سعید فراهانی فرد و ترجمهٔ سیدمحمد جون عابدی است و مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی آن را منتشر کرده است. این کتاب به زبان اردو است.

درباره کتاب اقتصاد اسلامی (اردو)

مسئلهٔ رزق و معیشت از جمله مسائلی است که بیشترین دغدغهٔ زندگی انسان‌ها را تشکیل داده است. و هر فردی با ورود به صحنهٔ زندگی، آنگاه که مسئولیت امرار معاش بر عهدهٔ او قرار می‌گیرد، این موضوع از مهم‌ترین مسائل زندگی او به حساب آمده و همیشه آرزو و خواسته‌اش این بوده که کسب و امرار معاش او در مسیر صحیحی از زندگی قرار گیرد. چنین خواستی، قطعا گام مثبتی است به طرف سبک زندگی دینی و الهی که در سایهٔ آن، انسان بتواند به سعادت و کمالات لایق خود برسد. برای وصول به چنین هدفی، تلاش و جدیت بسیاری را باید در برنامه و مدیریت زندگی مدّ نظر داشت. اساساً زندگی به سبک دینی آنگاه اصالت خود را باز می‌یابد که معیشت و اقتصاد آن از لحاظ حلال و حرام درست مدیریت شود.

اهتمام اسلام به مدیریت صحیح اقتصادی به سبک دینی از آن جهت قابل تأمل است که نیازهای بدن و جسم انسانی از این راه تأمین می‌شود و پاکی و ناپاکی لقمه بر فکر و اندیشه و ایمان و باورهای قلبی او تاثیر مستقیمی دارد. موضوع حلال و حرام در اسلام به‌ویژه پیرامون رزق و خوراکی‌ها، تا آنجا مورد اهتمام بوده که در آیات قرآن، حدودا ۱۳۰ بار از واژهٔ حلال و حرام با مشتقات مختلف آن و از واژهٔ رزق و مشتقات آن نیز تخمینا ۱۲۳ بار استفاده شده است.

خواندن کتاب اقتصاد اسلامی (اردو) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مسلمانان اردو زبان است.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان