دانلود و خرید کتاب خون شناسی آزمایشگاهی بالینی، مکنزی (جلد اول) شرلین بی. مکنزی ترجمه امیر سیدعلی مهبد

معرفی کتاب خون شناسی آزمایشگاهی بالینی، مکنزی (جلد اول)

کتاب خون شناسی آزمایشگاهی بالینی، مکنزی (جلد اول) نوشتهٔ شرلین بی. مکنزی و کریستین لندیس - پیووار و جوآن لین ویلیامز و ترجمهٔ امیر سیدعلی مهبد و عیسی صالحی است و انتشارات اشراقیه آن را منتشر کرده است. این کتاب شامل مقدمات و سیستم هماتوپوئتیک فصل ۱ تا ۱۰ است.

درباره کتاب خون شناسی آزمایشگاهی بالینی، مکنزی (جلد اول)

کتاب خون شناسی آزمایشگاهی بالینی، مکنزی (جلد اول) شامل فصل های ۱ تا ۱۰ از کتاب هماتولوژی لابراتواری بالینی از مکنزی است. این کتاب ترجمهٔ آخرین چاپ کتاب مرجع خون‌شناسی موسوم به ‎Clinical Laboratory Hematology‌ است که توسط خون‌شناسان به نام‌های ‎«Shirlyn B. McKenzie‌ ‎Kristin Landis.Piwowa‌ و ‎J. Lynne Williams‌ تالیف  و در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر شده است.

ترجمهٔ ویرایش جدید (چهارم. ۲۰۲۰) کتاب نیز حاصل تلاش‌های بی وقفه و چندین ماهه است که چندین نوبت به منظور ترجمهٔ موارد جدید افزوده شده، حذف موارد قدیمی و اصلاح اشکالات تایپی مورد بازبینی و ویرایش قرار گرفته است.

فصل‌های این کتاب از این قرار است: Introduction to Hematology – The hematopoietic system

خواندن کتاب خون شناسی آزمایشگاهی بالینی، مکنزی (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 گرچه این کتاب می‌تواند مورد استفاده طیف وسیعی از دانش‌پژوهان قرار گیرد ولی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های فوق تخصصی خون و انکولوژی، دکترا و کارشناسی ارشد خون‌شناسی، پزشکان عمومی و همچنین کارشناسان و دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی، مخاطبان اصلی آن را تشکیل می‌دهند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۴ صفحه

حجم

۲۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۴ صفحه

قیمت:
۱۸۰,۰۰۰
تومان