دانلود و خرید کتاب راهکارهای افزایش فروش شرکت های دانش بنیان محمدرضا سلجوقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهکارهای افزایش فروش شرکت های دانش بنیان اثر محمدرضا سلجوقی

کتاب راهکارهای افزایش فروش شرکت های دانش بنیان

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب راهکارهای افزایش فروش شرکت های دانش بنیان

کتاب «راهکارهای افزایش فروش شرکت های دانش بنیان»نوشتۀ محمدرضا سلجوقی است و انتشارات نمای علم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب راهکارهای افزایش فروش شرکت های دانش بنیان

امروزه به دلیل افزایش شرکت‌ها و سازمان‌های فعال و بازاریابی پیچیده و رقابتی، به‌دست‌آوردن شهرت و حفظ آن کار بسیار سختی است چون همیشه احتمال ازدست‌دادن بازار و مشتری وجود دارد. با این اوصاف بازاریابی برای شرکت‌ها بسیار اهمیت دارد. بازاریابی یک مفهوم بسیار گسترده است و تنها به فعالیت‌های تبلیغاتی برای جذب مشتری محدود نمی‌شود برای مثال بخش عملیاتی بازاریابی بسیار مهم است و به مدیران و صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کند تا استراتژی مناسب کسب‌وکارشان را پیدا کرده و به فروش و سود بیشتر دست پیدا کنند. اینجا است که مفهوم آمیخته بازاریابی مطرح می‌شود. این مفهوم اساس سیستم بازاریابی را تشکیل می‌دهد و ترکیبی از عناصر لازم برای برنامه‌ریزی و اجرای کل عملیات بازاریابی است. نیل بوردن اولین شخصی بود که ایدۀ آمیخته بازاریابی را در ادبیات بازاریابی مطرح کرد که به معنای عرضۀ محصول مناسب در محل مناسب با قیمت مناسب و در زمان مناسب است و با عنوان 4P بازاریابی شناخته می‌شوند؛ محصول، قیمت، توزیع و ترفیع.

ازآنجایی‌که ایران دارای یک موقعیت استراتژیک است و به‌عنوان یک کشور مستقل در این عرصه فعالیت می‌کند، ‌برای اینکه در بازارهای بین‌المللی موفق باشد و تولید و توزیعش توسعه پیدا کند نیاز دارد که ادبیات بازاریابی را موردتوجه قرار دهد. یکی از اثرات آمیخته بازاریابی خوب، افزایش میزان فروش و سهم بازار است. تجارت محصولات دانش‌بنیان به‌خصوص در کشورهای درحال‌توسعه با مشکلات و موانع زیادی روبه‌رو است. از طرفی ورود و دسترسی به بازارهای جهانی اهمیت بسیار زیادی دارد. محمدرضا سلجوقی در کتاب راهکارهای افزایش فروش شرکت‌های دانش‌بنیان در ۵ فصل به طور مفصل به بحث‌وبررسی راهکارهای دسترسی به بازارهای بین‌المللی و افزایش فروش شرکت‌های دانش‌بنیان می‌پردازد.

خواندن کتاب راهکارهای افزایش فروش شرکت های دانش بنیان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های مربوط به بازاریابی، شاغلان و فعالان حوزۀ کسب‌و‌کار و مدیران و مشاوران سازمان‌های دانش‌بنیان پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب راهکارهای افزایش فروش شرکت های دانش بنیان

«قیمت، هزینه‌ای است که مصرف‌کنندگان برای استفاده از یک محصول پرداخت می‌کنند. این مؤلفه، مهم‌ترین عنصر آمیخته بازاریابی است و میزان سود و بقای یک کسب‌وکار را تعیین می‌کند. بازاریابان باید قیمت را به ارزش واقعی و قابل‌درک محصول مرتبط کنند، اما باید هزینه‌های عرضه، تخفیفات فصلی و قیمت‌های رقبا را نیز در نظر بگیرند. در برخی موارد، ممکن است مدیران تجاری قیمت‌ها را افزایش دهند تا ظاهری لوکس به محصول بدهند. از سوی دیگر، آنها ممکن است قیمت‌ها را کاهش دهند تا مصرف‌کنندگان بیشتری بتوانند محصول را خریداری و استفاده کنند. به‌خاطر داشته باشید که قیمت پایین یک محصول از نظر مشتریان به معنی یک کالای نامرغوب و سطح پایین است، چرا که آن را با کالاهای رقبا مقایسه می‌کنند؛ بنابراین به نظر مصرف‌کنندگان، کالاهای گران‌قیمت، کارایی و مزایاي بیشتری دارند. پس حتماً قیمت‌گذاری رقبا را بررسی کنید. زمان تنظیم قیمت محصول از خودتان بپرسید: تولید محصول چقدر برایتان هزینه داشته است؟ ارزش درك شده محصول از نظر مشتریان چیست؟»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان