دانلود و خرید کتاب ارتقای عملکرد مالی سازمان با بکارگیری بازاریابی رابطه مند فاطمه فرشچیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارتقای عملکرد مالی سازمان با بکارگیری بازاریابی رابطه مند اثر فاطمه فرشچیان

کتاب ارتقای عملکرد مالی سازمان با بکارگیری بازاریابی رابطه مند

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ارتقای عملکرد مالی سازمان با بکارگیری بازاریابی رابطه مند

کتاب ارتقای عملکرد مالی سازمان با بکارگیری بازاریابی رابطه مند نوشتۀ از فاطمه فرشچیان  است و انتشارات نمای علم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ارتقای عملکرد مالی سازمان با بکارگیری بازاریابی رابطه مند

 وجود رقابت فشرده در فضای کسب‌وکار سازمان‌های امروزی را به بهره‌گیری از بازاریابی رابطه‌مند وا می‌دارد؛ به‌صورتی که نادیده‌گرفتن آن می‌تواند سازمانی را برای همیشه از عرصهٔ رقابت حذف کرده و باعث تحمیل خسارات سنگینی بشود. در خدمات انحصاری هم با وجود اینکه کسب درآمد به نوعی تضمین شده است؛ اما الزامات زیادی برای رابطه با مشتری در آن‌ها وجود دارد. همین‌ طور در حوزۀ خدمات دولتی نیز ضرورت‌هایی جهت تحقق حقوق ارباب رجوع وجود دارد که براساس آن حقوق مشتریان و مراجعین مرتفع می‌شود. به مفهوم رضایت و وفاداری مشتریان در سال‌های اخیر بسیار توجه می‌شود. رسیدن به سطح بالایی از رضایت مشتریان باعث ایجاد قدرت رقابتی بیشتر و در پی آن افزایش سهم در بازار سودآوری بیشتر می‌شود. با گسترش راه‌های ارتباطی و تأثیر انکارناپذیر آن بر ابعاد مختلف زندگی انسان موضوع ارتباطات در کانون داغ توجهات قرار گرفته است. نادیده‌گرفتن و بهره‌نبردن از ابزارهای مؤثر ارتباطی که امروزه فراهم‌اند در طراحی، پیاده‌سازی و اجرای هیچ سیستمی کاری عاقلانه نیست. ارتباطات بازاریابی رابطه‌مند روشی است که می‌گوید چگونه سریع و مؤثر اطلاعات مورد نیاز را برای مشتریان فراهم کنیم. تنظیم درست ارتباطات بازاریابی رابطه‌مند می‌تواند باعث ماندگاری و وفاداری مشتریان شود که اغلب برجسته‌ترین فاکتور در بالارفتن درآمد است. کتاب ارتقای عملکرد مالی سازمان با به‌کارگیری بازاریابی رابطه‌مند سعی دارد تا ضمن ارائهٔ تعاریفی از بازاریابی رابطه‌مند، عملکرد مالی و بیان ویژگی‌های سازمان‌های مشتری مدار، ضرورت‌های وجود بازاریابی رابطه‌مند در سازمان‌های رقابتی را نیز توضیح دهد. این کتاب در ۵ فصل ارائه شده است که به شرح زیر هستند:

فصل اول: عملکرد مالی سازمان‌ها

فصل دوم: بازاریابی؛مفاهیم و قابلیت‌ها

فصل سوم: رضایت‌مندی مشتریان 

فصل چهارم: بازاریابی رابطه‌مند

فصل پنجم: بازاریابی رابطه‌مند و ارتقای عملکرد مالی

خواندن کتاب ارتقای عملکرد مالی سازمان با بکارگیری بازاریابی رابطه مند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر مدیر یا مسئول سازمانی هستید و می‌خواهید سازو کارهای مالی آن را ارتقا دهید وقتش رسیده با بازاریابی رابطه‌مند آشنا شوید و از آن استفاده کنید تا کسب‌و‌کار موفق‌تری داشته باشید.

بخشی از کتاب ارتقای عملکرد مالی سازمان با بکارگیری بازاریابی رابطه مند

«مفهوم عملکرد:

در مورد چیستی عملکرد نگرشهای متفاوتی وجود دارد به طوری که میتوان عملکرد را فقط سابقه‌ی نتایج حاصله تلقی کرد. از نظر فردی، عملکرد سابقه‌‌ی موفقیت‌های یک فرد است. کین معتقد بود که عملکرد چیزی است که فرد به جا می‌گذارد و جدای از هدف است. برنادین و همکارانش معتقدند که عملکرد باید به عنوان نتایج کار تعریف شود چون نتایج قوی‌ترین رابطه را با اهداف استراتژیک سازمان، رضایت مشتری و نقش‌های اقتصادی دارد. فرهنگ لغت آکسفرود عملکرد را به این صورت تعریف نموده است که انجام، اجرا، تکمیل، انجام کار سفارش یا تعهد شده عملکرد را مشخص می‌نماید. این تعریف به خروجی‌ها یا نتایج بر می‌گردد و در عین حال عنوان می‌کند که عملکرد در مورد انجام کار و نیز نتایج حاصله از آن می‌باشد»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان