دانلود و خرید کتاب رویاهای شگفت انگیز من بکی کامینگز ترجمه فرشته ابراهیمی نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رویاهای شگفت انگیز من اثر بکی کامینگز

کتاب رویاهای شگفت انگیز من

معرفی کتاب رویاهای شگفت انگیز من

کتاب رویاهای شگفت انگیز من نوشتهٔ بکی کامینگز و ترجمهٔ فرشته ابراهیمی نیا است. انتشارات مهرسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب رویاهای شگفت انگیز من

کتاب رویاهای شگفت انگیز من به کودکان این قدرت شگفت‌انگیز را می‌دهد که در ذهن خود تصویرسازی کنند و از حس شیرین رؤیاهایشان که به واقعیت پیوسته خوشحال باشند. پرسش‌هایی که کودک دلش می‌خواهد بپرسد، در این کتاب مطرح شده است و شاعر به زبان شعر به آن‌ها پاسخ‌های دلنشین و کودکانه داده است. این اثر، کودکان را هم به کشف و تجسم خواسته‌هایشان دعوت می‌کند. رؤیاهای شگفت‌انگیز به کودکان اعتمادبه‌نفس و خلاقیت هدیه می‌دهد و این دو مهارت برای ساختنِ آینده‌ای موفق بسیار مهم است.

یکی از خوانندگان این کتاب گفته است که این کتاب سرشار از شگفتی‌ها است؛ از تصاویر رنگارنگ و شاداب کتاب گرفته تا مفاهیم عمیق که در آن بیان می‌شود. این کتاب از داشتن رؤیاها و اهداف بزرگ سخن می‌گوید و به کودکان می‌آموزد که دربارهٔ آیندهٔ خود فکر کنند و بدانند که همهٔ آن اهدافِ بزرگ دست‌یافتنی هستند. بکی کامینگز (Becky Cummings) نویسنده، معلم و مادر ۳ فرزند و نویسندهٔ این کتاب است. انتشارات مهرسا با همکاری آژانس ادبی کیا و بر اساس قانون بین‌المللی حق انحصاری نشر اثر (copy right)، امتیاز انتشار ترجمهٔ فارسی این کتاب را در سراسر دنیا از طریق انعقاد قرارداد قانونی با ناشر آن (Boundless Movement) خریداری کرده است.

خواندن کتاب رویاهای شگفت انگیز من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Mahshid Mirasheh
۱۴۰۲/۰۳/۲۲

عالی

فرشته
۱۴۰۲/۱۲/۲۸

خیلی خوب

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲٫۸ مگابایت

حجم

۶۲٫۸ مگابایت

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان