دانلود و خرید کتاب داژبال و ارتقاء تکنیک فردی در آن رضا رمضانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داژبال و ارتقاء تکنیک فردی در آن اثر رضا رمضانی

کتاب داژبال و ارتقاء تکنیک فردی در آن

نویسنده:رضا رمضانی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب داژبال و ارتقاء تکنیک فردی در آن

کتاب داژبال و ارتقاء تکنیک فردی در آن نوشتهٔ رضا رمضانی است و انتشارات آذرفر عهده‌دار چاپ و نشر آن بوده است. این کتاب به معرفی رشتهٔ ورزشی داژبال و تکنیک‌هایی برای پیشرفت در  این رشتهٔ ورزشی می‌پردازد.

درباره کتاب داژبال و ارتقاء تکنیک فردی در آن 

اهمیت و تأثیر مثبت ورزش بر سلامت جسم و روح بر هیچ‌کس پوشیده نیست. در این میان ترویج ورزش‌های همگانی که با هدف تشویق و ترغیب مردم به فعالیت بدنی و سبک زندگی سالم صورت می‌گیرد، بسیار سازنده و موجب افزایش نشاط جمعی خواهد شد. یکی از رشته‌های ورزشی کم‌تر شناخته‌شده اما بسیار مفرح و قابل‌دسترس، داژبال است. داژبال همان بازی وسطی سنتی است که با دو تیم شش‌نفره و در دو نیمهٔ سه‌دقیقه‌ای برگزار می‌شود. پس از تعیین تیم شروع‌کنندهٔ بازی با شیر یا خط، اعضای تیم شروع‌کننده در دو سوی زمین تقسیم می‌شوند و تمامی اعضای تیم مقابل در وسط میدان خواهند بود و باید تلاش کنند تا از اصابت توپ به خود جلوگیری و در واقع جاخالی بدهند. هر تیمی که بتواند مدت زمان بیشتری در زمین بماند و با مقاومت در برابر ضربات توپ و جاخالی‌دادن، تعداد بیشتری از اعضای خود را در زمین نگه دارد، برنده است. این بازی دارای فدراسیون جهانی و تیم‌ ملی در ۱۰۰ کشور از جمله ایران است. کتاب داژبال و ارتقاء تکنیک فردی در آن به قلم رضا رمضانی، کاپیتان تیم ملی ایران در رشتهٔ داژبال به معرفی این رشتهٔ ورزشی و راه‌هایی برای ارتقای تکنیک‌های ورزشی به‌منظور موفقیت در آن پرداخته است.

خواندن کتاب داژبال و ارتقاء تکنیک فردی در آن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به رشته‌های ورزشی به‌ویژه ورزش‌های تیمی و توپی و نیز معلمان و مربیان ورزشی و دانشجویان رشتهٔ تربیت بدنی از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

 بخشی از کتاب داژبال و ارتقاء تکنیک فردی در آن

«توپ داژبال 

در کشورهای مختلف از جنس و نوع‌هاي مختلف براي توپ داژبال استفاده می‌شود. به‌عنوان‌مثال در مالزی و کشورهای آسیای شرقی از توپ فومی استفاده می‌شود. در اروپا و کشورهای آسیای غربی، توپ از جنس پارچهٔ مخصوص نرم یا جنس‌های مشابه که داراي تیوپ لاستیکی است می‌باشد.نوع جنس توپ به نوعی می‌باشد که در صورت برخورد با بدن و یا صورت هیچ‌گونه مصدومیت احتمالی را ایجاد نمی‌کند. ابعاد محیطی توپ ۴۰ سانتی متر و وزن آن ۲۰۰ گرم می‌باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان