دانلود و خرید کتاب مثل پرنده پرواز کن آیدا کیائی فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثل پرنده پرواز کن اثر آیدا کیائی فر

کتاب مثل پرنده پرواز کن

معرفی کتاب مثل پرنده پرواز کن

کتاب مثل پرنده پرواز کن نوشتهٔ آیدا کیائی فر و حاصل ویراستاری سمانه سعادتیان و طاهره آشتیانی است. انتشارات آرمان رشد این رمان معاصر ایرانی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب مثل پرنده پرواز کن

کتاب مثل پرنده پرواز کن به افرادی تقدیم شده است که برای سرنوشت خود می‌جنگند. این رمان معاصر ایرانی در ۹ بخش و به قلم آیدا کیائی فر نوشته شده است. این رمان یک راوی اول‌شخص دارد. داستان در محیط یک مدرسه می‌گذرد. راوی، دانش‌آموزی است که برای انجام کاری برنامه‌ریزی می‌کند، اما سرانجام راز او فاش می‌شود. 

خواندن کتاب مثل پرنده پرواز کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مثل پرنده پرواز کن

«برای اولین بار بال‌‌هایم را باز کردم؛ پرنده‌‌‌‌بودن عجب حس خوبی داشت. دیگر مثل کالبد انسانی قبلی‌‌‌ام احساس سنگینی نمی‌کردم. شاید دیگر لازم نبود برای همیشه روی زمین زندگی کنم. حالا سبک و آرام و آزاد بودم و پرهایم مثل نقره‌ی جلاخورده می‌درخشیدند. می‌توانستم نصف عمرم را روی هوا سیر کنم. می‌توانستم فاتح آسمان باشم. ناگهان متوجه چیزی شدم… من دیگر نمی‌توانستم به خانه برگردم»

نظرات کاربران

مریم
۱۴۰۳/۰۱/۲۳

داستان در مورد دختری عاقل و ماجراجویی است که سعی دارد شرایط زندگی را در شهری که انسانهای آن همگی غمگین و ناراحت و مدرسه ها مکان پر استرسی هستند، بهتر کند و البته....تا کتاب را نخوانید نمی توانید صحنه

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۸ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۸ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان