دانلود و خرید کتاب راهنمای کاربردی بادکش درمانی کنت چوی ترجمه سارا گودرزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای کاربردی بادکش درمانی اثر کنت چوی

کتاب راهنمای کاربردی بادکش درمانی

معرفی کتاب راهنمای کاربردی بادکش درمانی

کتاب راهنمای کاربردی بادکش درمانی نوشتهٔ کنت چوی و ترجمهٔ سارا گودرزی، بهنام قاسمی و پرویز فرزادی نیا است. انتشارات کنکاش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب راهنمای کاربردی بادکش درمانی

بادکش‌درمانی یکی از روش‌های طب مکمل یا طب جایگزین شمرده شده است که خاستگاه آن را کشور چین می‌دانند. گفته شده است که این روش درمانی به‌طور سنتی در هندوستان و ایران نیز متداول بوده و در حال حاضر نیز از آن استقبال می‌شود. بادکش‌درمانی یک روش باستانی است که از هزاران سال پیش وجود داشته و در حال حاضر در تمام نقاط جهان آن را به‌عنوان یکی از روش‌های طبیعی در برخورد با برخی از مشکلات پزشکی به رسمیت شناخته‌اند. اعتقاد بر این است که بادکش‌درمانی باعث افزایش گردش خون، تسکین درد، دفع سموم از بدن و فعال‌شدن سیستم ایمنی بدن می‌شود. در طب سنتی چینی اعتقاد بر این است که بادکش می‌تواند پاتوژن‌ها (عوامل بیماری‌زا) را از بین ببرد؛ همچنین می‌تواند به تنظیم عملکرد ارگان‌های (اندام‌های) داخلی بدن کمک کند. اگر یک اندام ضعیف باشد، انجام بادکش ملایم در ناحیهٔ اطراف اندام می‌تواند به تأمین خون تازه کمک کند که در نتیجه، مواد مغذی بیشتری در اختیار اندام قرار می‌گیرد و عملکرد آن بهبود می‌یابد.

کتاب راهنمای کاربردی بادکش درمانی (کاپینگ‌تراپی) یکی از منابع در زمینهٔ بادکش‌درمانی است. این کتاب در قالب ۸ فصل تنظیم شده و مشتمل بر تعریف، تاریخچه و اهداف بادکش‌درمانی، انواع فنجان‌های مورداستفاده در بادکش‌درمانی، تکنیک‌های بادکش‌درمانی، دستورالعمل‌های ایمنی، آشنایی با مریدین‌ها، بادکش‌درمانی برای مدیریت درد و آسیب‌های ورزشی، بادکش‌درمانی برای بیماری‌ها و مشکلات شایع و بادکش‌درمانی از دیدگاه طب سنتی ایران است.

خواندن کتاب راهنمای کاربردی بادکش درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران طب سنتی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۱۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۱۵۹,۰۰۰
تومان