دانلود و خرید کتاب حضور خلوت کرامت اله تقوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حضور خلوت اثر کرامت اله تقوی

کتاب حضور خلوت

انتشارات:نشر همسایه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب حضور خلوت

کتاب حضور خلوت حاصل کوشش کرامت اله تقوی است. نشر همسایه این مجموعه شعر معاصر ایرانی را روانهٔ بازار کرده است. این کتاب آثاری از شاعران معاصر لارستان (جلد اول) را در بر گرفته است.

درباره کتاب حضور خلوت

کتاب حضور خلوت آثاری از شاعران معاصر لارستان را در بر گرفته است. این اثر جلد اول از یک مجموعه است. در مجموعهٔ حاضر نام شاعرهایی مانند «سیدمنصور کشفی»، «بهروز ساربانی»، «عمران جهانگیری»، «علی‌محمد یادگاری» و «کرامت اله تقوی» به چشم می‌خورد. گردآورنده در ابتدای این کتاب درمورد نحوهٔ گردآوری توضیحاتی ارائه کرده است. شعرهای این کتاب آهنگین، موزون و قافیه‌دار هستند. شهرستان لارستان یکی از شهرستان‌های جنوبی استان فارس در ایران است. مرکز این شهرستان، شهر لار و بزرگ‌ترین شهرستان استان فارس است.

می‌دانیم که شعر فارسی عرصه‌های گوناگونی را درنوردیده است. در طول قرن‌ها هر کسی از ظن خود یار شعر شده است و بر گمان خود تعریفی از شعر به‌دست داده است. حضور شعر در همهٔ عرصه‌ها از رزم و بزم گرفته تا مدرسه و مسجد و خانقاه و دیر و مجلس وعظ، همه و همه گویای این مطلب است که شعر، بی‌محابا، زمان، مکان و جغرافیا را درنوردیده و در هفت‌اقلیم جان و جهان به دلبری پرداخته است. آمیختگی شعر با فرهنگ مردم و اندیشه‌های اجتماعی، این هنر را زبان گویای جوامع بشری ساخته است؛ بدان‌گونه که هیچ جامعه‌ای از این زبان بارز، برای انتقال اندیشه‌هایش بی‌نیاز نبوده است. گاهی شعری انقلابی به پا کرده است و گاه انقلابی، شعری پویا را سامان داده است.

خواندن کتاب حضور خلوت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران شعر معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۳۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان