دانلود و خرید کتاب زنجیرشدگان به میز برایان ای. رابینسون ترجمه اعظم مصلحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زنجیرشدگان به میز اثر برایان ای. رابینسون

کتاب زنجیرشدگان به میز

معرفی کتاب زنجیرشدگان به میز

کتاب زنجیرشدگان به میز نوشتهٔ برایان ای. رابینسون و ترجمهٔ اعظم مصلحی است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی راهنمایی برای افراد معتادبه‌کار، همسران و فرزندان آن‌ها است.

درباره کتاب زنجیرشدگان به میز

کتاب زنجیرشدگان به میز، راهنمایی است برای افراد معتادبه‌کار، همسران و فرزندان آن‌ها و متخصصان بالینی که با آن‌ها سروکار دارند. کتاب حاضر به قلم برایان ای. رابینسون برروی صدها مطالعۀ موردی و گزارش‌های روانکاوی تکیه کرده است تا راهنمایی گام‌به‌گام برای شناسایی، درک و درمان پدیدۀ «کارآلودگی» فراهم آورد. در جامعهٔ امروزی، نرخ بیکاری هر چقدر هم که باشد، باز هم به سخت‌کوشی و کار تمام‌وقت بها داده می‌شود. کارآفرین یا کارگری که روزانه ۱۸ ساعت مشغول است و وعده‌های غذایی را سرپایی و در حال انجام وظایفش انجام می‌دهد، اغلب موجب شگفتی و در نهایت تحسین دیگران می‌شود، اما درمورد بسیاری از افراد، چنین سبک زندگی به مشکلات خانوادگی، کاهش میزان بهره‌وری در محل کار و سرانجام فروپاشی ذهنی و جسمی منجر می‌شود. کتاب زنجیرشدگان به میز، به میز و صندلی ویژهٔ کارمندان اداری محدود نمی‌شود و بیشتر معنایی استعاری دربارهٔ غل‌وزنجیری است که تمام افراد را به محیط و و وسایل کار می‌چسباند. نویسندهٔ این کتاب اعتقاد دارد که این اثر به درد هر کسی می‌خورد که با روند کارآلودگی درگیر شده باشد و بخواهد با راهکارهای علمی و روان‌شناختی اثبات‌شده به بهبود سبک زندگی و حرفه‌ای بپردازد. این کتاب در زمینۀ تأثیر اعتیاد به کار بر روی تمام جنبه‌های زندگی کندوکاو کرده است؛ از جمله روابط زناشویی، خانوادگی، فرزندپروری و معاشرت با همکاران در محل کار.

خواندن کتاب زنجیرشدگان به میز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زنجیرشدگان به میز

«از آنجا که عنوان هر کتاب همچون دریچه‌ای برای ورود به جهان آن است، انتخاب عنوان مناسب برای هر کتاب به ویژه در آثار ترجمه همیشه چالش برانگیز بوده است، به ویژه اگر در آن استعاره و کنایه بکار رفته باشد.

به هر روی، کتاب حاضر، چنانچه از عنوان کنایی آن برمی‌‌اید به یکی از چالشهای دنیای امروزی، یعنی مقولة اعتیاد به کار می‌پردازد. نویسنده از همة جوانب به این موضوع پرداخته است؛ اما تنها به موشکافی آن به بعنوان معلول بسنده نکرده بلکه این معضل را از منظر روانشناسی ریشه‌یابی کرده و در نقطة اوج کتاب که تقریباً از فصل‌های میانی آغاز می‌شود، به بررسی علل و عوامل آن از دورة کودکی می‌پردازد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۵ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۵ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
۲۳,۵۰۰
۵۰%
تومان