دانلود و خرید کتاب حمایت مالی در ورزش؛ راهبردهای موفقیت آمیز ترجمه فرشاد تجاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حمایت مالی در ورزش؛ راهبردهای موفقیت آمیز اثر فرشاد تجاری

کتاب حمایت مالی در ورزش؛ راهبردهای موفقیت آمیز

معرفی کتاب حمایت مالی در ورزش؛ راهبردهای موفقیت آمیز

کتاب حمایت مالی در ورزش؛ راهبردهای موفقیت آمیز، نوشته فرشاد تجاری و حسین پورسلطانی زرندی است. این اثر انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی منتشر کرده است.

تربیت بدنی و علوم ورزشی به عنوان یک حوزه علمی دانشگاهی در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روند رو به رشدی را در تمامی زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و اجرایی داشته است. یکی از مسائل مهم مورد توجه مسئولان و برنامه‌ریزان، شناسایی، فراهم سازی و تقویت زمینه‌های لازم برای تولید علوم ورزشی و به کارگیری آن در عرصه‌های ورزش قهرمانی و میادین بین‌المللی است.

پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۷۷ تاسیس شد و تلاش کرد تا فعالیت‌های پژوهشی‌اش را با هدف تولید روش و انتقال یافته‌های نوین علمی به جامعه ورزش و علاقمندان به نشر آثار علوم ورزشی همسو کند. پژوهشکده با همکاری ناشران دانشگاهی از سال ۱۳۷۹ وارد حوزه چاپ و نشر کتب علمی حوزه تربیت بدنی و ورزش شد و در سال ۱۳۹۰ مجوز انتشار کتاب را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با عنایت به مجوز انتشارات تخصصی و دولتی خود، اقدام به دریافت، داوری و چاپ کتاب علمی فاخر اساتید، پژوهشگران و دانشجویان در حوزه تربیت بدنی نمود که با توجه به نیاز مخاطبین از رشد فزاینده‌ای در این چند سال برخوردار بوده و باعث شده تا پژوهشگاه به عنوان قطب علمی کشور مطرح گردد.

درباره کتاب حمایت مالی در ورزش؛ راهبردهای موفقیت آمیز

کتاب حمایت مالی در ورزش؛ راهبردهای موفقیت آمیز، راهنمای جامعی برای مدیریت موفق حمایت مالی ورزش ارائه میدهد.

این کتاب دربرگیرندۀ یک راهبرد مناسب حمایت مالی و اجرای فعالیت حمایت مالی است و دستورالعملهای مفصلی را برای سازمان های ورزشی پیشنهاد میدهد.علاوه بر این، در ابتدا مرور کاملی از مسائل قانونی مربوط به بازاریابی، کپی رایت، قراردادهای زیر چاپ، حمایت مالی تلویزیون و رادیو را ارائه میدهد و دربرگیرندۀ گنجینهای از مطالعات موردی خاص ورزش است. این کتاب شامل موارد زیر است:

نظریۀ مدیریت و بازاریابی ورزشی همراه با نمونه‌های واقعی

برداشتی کلی از نقش های سهام داران اصلی مثل سازماندهندگان؛ رویداد، حامیان تجاری، ورزشکاران،

رسانه‌ها، تأمین کنندگان خدمات و مسئولان دولتی

شرح کامل مسائل قانونی که در حمایت مالی ورزشی دخیل است 

بررسی مطالعۀ موردی حمایت مالی بزرگ ورزشی بین المللی به تفصیل از مرحلۀ مفهومی تا مرحلۀ بعد از رویداد.

خواندن کتاب حمایت مالی در ورزش؛ راهبردهای موفقیت آمیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب راهنمای حمایت مالی در ورزش؛ راهبردهای موفقیت آمیز برای دانشجویان ضروری است و این کتاب مرجع باارزشی برای متخصصان حقوق ورزشی، مدیریت ورزشی، بازاریابی ورزشی و مدیریت برند است.

درباره نویسندگان کتاب حمایت مالی در ورزش؛ راهبردهای موفقیت آمیز

آلِن فراند رئیس گروه مدیریت ورزشی دانشگاه لویان و دانشیار دانشگاه تورین و اِسکولادِلو اسپورت رم است. 

لوییجینو توریانی رئیس ال تی و دفتر مشاورۀ مدیریت ورزشی یاران واقع در لوزان است. 

اَندروکمپس ای پاویل استاد و مدیر کل انجمن ملی fisica de cotalunya d’Educacio در بارسلونا و مشاور حقوقی ورزشی است. 

بخشی از کتاب حمایت مالی در ورزش؛ راهبردهای موفقیت آمیز

تربیت بدنی و علوم ورزشی بهعنوان یک حوزۀ علمی دانشگاهی در سالهای اخیر روند رو به رشدی را در تمامی زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و اجرایی داشته است. یکی از مسائل مهم مورد توجه مسئولان و برنامه ریزان، شناسایی، فراهم سازی و تقویت زمینه‌های لازم برای تولید دانش و به کارگیری علوم ورزشی تولید یافته در عرصه‌های ورزش قهرمانی و میادین بین المللی و نیز ورزش همگانی و سلامت عمومی است. به همین جهت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی که در راستای سیاستهای علمی، آموزشی و پژوهشی خود، برای انتقال آخرین یافته‌ها به منظور توسعۀ روزافزون دانش و فناوری در ایران اسلامی بنیان نهاده شده است، در نظر دارد با فراهم کردن بستری مناسب برای پیشبرد فعالیتهای پژوهشی و نیز ارتقاء سطح علمی و کمک به تلفیق علم و عمل، گامی مؤثر در رفع نیازهای علمی ورزش کشور بردارد. در این راستا، پژوهشگاه اقدام به انتشار کتابهای علمی- ورزشی- تخصصی برگرفته از تلاش های متخصصان، پژوهشگران و دانش آموختگان تربیت بدنی و علوم ورزشی کرده است. امید است با انتشار این گونه کتب، به فضل خداوند متعال، گام های مؤثری در جهت تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران برداشته باشیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۱۲۴,۹۹۹
تومان