دانلود و خرید کتاب چگونه به هر نوع مخاطبی ارائه مطلب کنیم؟‮‬ مارک رودز ترجمه شیدا اسدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه به هر نوع مخاطبی ارائه مطلب کنیم؟‮‬ اثر مارک رودز

کتاب چگونه به هر نوع مخاطبی ارائه مطلب کنیم؟‮‬

نویسنده:مارک رودز
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چگونه به هر نوع مخاطبی ارائه مطلب کنیم؟‮‬

کتاب چگونه به هر نوع مخاطبی ارائه مطلب کنیم؟‮‬ نوشتهٔ مارک رودز و ترجمهٔ شیدا اسدی است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی راهنمای سخنرانی در هر موقعیت اجتماعی با اعتمادبه‌نفس کامل است.

درباره کتاب چگونه به هر نوع مخاطبی ارائه مطلب کنیم؟‮‬

کتاب چگونه به هر نوع مخاطبی ارائه مطلب کنیم؟‮‬ نوشتهٔ مارک رودز درمورد پرورش مهارت سخنرانی در معرض عموم و فن بیان قوی سخن گفته است. هنر سخنرانی در جمع را در این کتاب، با رویکردی موفق بر مبنای ذهن مخاطب و محتوای جذاب می‌آموزید. این کتاب را راهنمایی فوق‌العاده برای سخنرانی با اعتمادبه‌نفس کامل و فن بیانی تقویت‌شده دانسته‌اند. می‌دانیم که ارائهٔ مطالب، صحبت در جمع و سخن‌گفتن جلوی دیگران هیچ راه گریزی در مدرسه، محل کار و حتی موقعیت‌های اجتماعی ساده باقی نمی‌گذارد. آیا تابه‌حال وسط مراسم عروسی از شما (داماد یا عروس) ناگهان خواسته‌اند بالای سکو بروید و چند جمله حرف بزنید؟ ترس سخنرانی در جمع از لحاظ آماری بسیار رایج‌تر از ترس مرگ است! مارک رودز، نویسندهٔ کتاب حاضر یک زمانی مجبور شد وانمود کند که با ماشینش تصادف کرده تا به این شکل از زیر ارائهٔ مطلب در جمع فرار کند. دلهره و اضطراب پیش از سخنرانی در یک جمع، عادی و معمول قلمداد شده است؛ بسیاری از سخنوران مشهور و بزرگ، در طول تاریخ، با این اضطراب دست‌وپنجه نرم کرده‌اند. کتاب حاضر با داشتن توصیه‌هایی دربارهٔ آماده‌سازی ذهن و تولید محتوای گیرا، می‌تواند شما را به سلاح‌های واقعی برای سخنرانی موفق و فن بیان قوی مجهز کند.

در این کتاب یاد می‌گیرید که اعتمادبه‌نفس خود را پرورش دهید، از میزان ترس بکاهید، ذهنیت درست برای سخنرانی در جمع را کسب کنید، مخاطبان خود را از ابتدا میخکوب کنید و از تپق‌های دقیقۀ اول پرهیز کنید، محتوایی جذاب تدوین کنید که میل دارید هر دفعه به مخاطبان خود تقدیم کنید، به فراتر از زبان بدن ساده گام بگذارید و به‌سوی مجذوب‌کردن مخاطبان به‌شیوه‌ای اصیل و طبیعی بروید. در انتهای کتاب، صحبت‌های تکمیلی مارک رودز را دربارۀ تبدیل ترس به اعتمادبه‌نفس بر روی سکوی سخنرانی خواهید خواند.

خواندن کتاب چگونه به هر نوع مخاطبی ارائه مطلب کنیم؟‮‬ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه به هر نوع مخاطبی ارائه مطلب کنیم؟‮‬

«من نا امید بودم. سال‌های بسیاری را با ترس از معرفی مطلب سپری کرده و کار‌های بسیاری انجام دادم تا از آن طفره بروم، حتی به جائی رسیدم که یک ‌بار برای شرکت‌ نکردن در جلسه‌ای که باید در حضور دیگران صحبت می‌کردم به دروغ گفتم که با ماشین تصادف کرده‌ام. کمی جلوتر درباره آن صحبت خواهیم کرد.

من می‌دانستم که چیزی باید تغییر کند، باید می‌توانستم این موضوع را مدیریت کنم. سال‌های بسیاری را با فرار از ارائه مطالب و بهانه تراشی برای انجام ندادن آن گذرانده بودم، اما در واقع این همان چیزی بود که باید انجام می‌دادم.

من می‌دانستم که در دیگر زمینه‌های زندگی موفق هستم - من کسب و کاری را راه‌اندازی و در آن پیشرفت کرده و حتی آن را با موفقیت به فروش رسانده بودم - اما هنوز هم با ترس و وحشت از ارائه مطالب در حضور دیگران گریزان بودم.

و همانطور که می‌دانید، در نهایت تصمیم گرفتم راه‌ حلی برای این مسئله پیدا کنم.

من بالاخره دریافتم که برای کاهش ترس و تهیه یک متن سخنرانی خوب چه‌ کاری باید انجام دهم‌. تا‌ حدی که امروز عاشق سخنرانی کردن هستم. بله، من واقعاً عاشق سخنرانی‌ هستم و این روزها حتی دچار اضطراب هم نمی‌شوم.»

فهرست مطالب کتاب چگونه به هر نوع مخاطبی ارائه مطلب کنیم؟‮‬

پیشگفتار

۱: چگونه بدون ترس سخنرانی کنیم؛ سخنرانی که شنوندگان عاشق آن شوند و ما نیز از ارائهٔ آن لذت ببریم

۲: تغییر من: از ترس شدید از سخنرانی عمومی به‌سوی اعتمادبه‌نفس کامل

۳: ذهنیت خود را تصحیح کنید: ایجاد اعتمادبه‌نفس و کاهش ترس

۴: ایجاد انگیزه، اشتیاق و تمایل

۵: خودتان باشید و به اشتباهات رسیدگی کنید

۶: شروع «در - حرکت»

۷: رسیدگی به مخالفت‌ها

۸: حاضرین را تشویق به انجام کاری کنید

۹: رسیدگی به سؤالات مخاطبان از جمله سؤالات دشوار

۱۰: چگونه آماده شوید؟

۱۱: ارائه در روز مقرر

۱۲: افکار نهایی: بهتر بودن در معرفی‌ مطالب برای شما چه معنایی دارد؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان