دانلود و خرید کتاب جهش به آن سوی گودال سردرگمی آنتونی اسکاراموچی ترجمه ثمین سادات بصیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جهش به آن سوی گودال سردرگمی اثر آنتونی اسکاراموچی

کتاب جهش به آن سوی گودال سردرگمی

معرفی کتاب جهش به آن سوی گودال سردرگمی

کتاب جهش به آن سوی گودال سردرگمی نوشتهٔ آنتونی اسکاراموچی و ترجمهٔ ثمین سادات بصیر و حاصل ویراستاری عباس احمدی است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب جهش به آن سوی گودال سردرگمی

چگونه کارآفرینان از سد شکست‌ها می‌گذرند؟ کتاب جهش به آن سوی گودال سردرگمی، رویدادهای تاریخی شامل فرازونشیب و بازسازی شرکتی به نام اسکای‌بریج را بازگو کرده است. موضوع این کتاب موفقیت در دنیای کارآفرینی و کسب‌وکار است. نویسنده در این کتابِ موفقیت در کارآفرینی، قصد دارد تا به ما بیاموزد که چطور در محیط غیرقابل‌‌پیش‌بینی کسب‌‌وکار پیشرفت کنیم. کتاب حاضر گفته است که شمار فراوان داستان‌های موفقیت در میان جامعهٔ آمریکا این تصور اشتباه را به وجود آورده که هر نوع کوششی در دنیای کارآفرینی ثمربخش خواهد بود، اما حقیقت طور دیگری است. در جهان واقعی، اتفاق‌های ناگوار در کسب‌وکار رخ می‌دهد. در جایی نامناسب استخدام می‌شوید، تصمیم راهبردی بدی می‌گیرید یا در پیامدهای یک سقوط ناگهانی بازار قربانی می‌شوید. کسی نمی‌تواند اتفاق‌های ناگوار در کسب‌‌وکار را مهار کند، اما می‌توان شیوهٔ واکنش خود را مهار و از این طریق دست‌اندازها را به پل‌هایی به‌سوی ترقی در کارآفرینی تبدیل کرد. آنتونی اسکاراموچی بارها چنین تجربه‌ای را در زندگی و کسب‌وکار خود داشته است. کتاب جهش به آن سوی گودال سردرگمی به ما نشان می‌دهد که چگونه از ناکامی به‌نفع خود بهره‌برداری کنیم؛ همین‌طور مهارت‌هایی را در زمینهٔ کارآفرینی پرورش دهیم که برای پاسخگویی مؤثر در برابر رخدادهای غیرمنتظره نیاز خواهیم داشت.

خواندن کتاب جهش به آن سوی گودال سردرگمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه در حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جهش به آن سوی گودال سردرگمی

«همانطور که در ارتفاع ۱۱ هزار کیلومتری به بیرون از پنجره نگاه می‌کردم، ذهنم کاملاً درگیر بود. اگر چه شخص خوش‌بینی هستم ولی نمی‌توانستم تحولاتی را که در چنین زمان کوتاهی اتفاق افتاده بود باور کنم.

فقط در طول یک سال، من و شرکتم از حالت تقریباً از دور کسب ‌و ‌کار خارج شدن تا برگزاری یک کنفرانس بسیار موفق، حضور مرتب در شبکه‌های خبری مطرح کسب و کار. درآمدزایی از صندوق پوشش ریسک، داشتن نقشی در یکی از تأثیرگذارترین فیلم‌های الیور استون و چاپ یک کتاب پیش رفته بودیم.

پیشرفت بسیار زیادی بود… و داشتیم سعی می‌کردیم از بخت و اقبال خودمان سود ببریم.

و ناگهان به طور غیر‌منتظره، متوجه موضوعی شدم – به نظر می‌رسید از روی هزارتوی لانۀ خرگوش پریده‌ایم؛ همان گودال سردرگمی .

به جای اینکه بچرخیم، بپیچیم و وارد دالانی بی‌پایان شویم و به سوی فاجعه‌ای غیرمنطقی، بی‌معنا و ناشناخته برویم، به طور استراتژیک با پذیرش شکست‌های احتمالی و تبدیل آن‌ها به موفقیت‌های بالقوه، آیندۀ اسکای‌بریج را مهار کردیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۳ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۳ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان