دانلود و خرید کتاب و شروعی تازه علی اصغر پورمند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب و شروعی تازه اثر علی اصغر پورمند

کتاب و شروعی تازه

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب و شروعی تازه

کتاب و شروعی تازه نوشتهٔ علی اصغر پورمند است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. کتاب حاضر با حمایت شرکت سفیر نگین ایرانیان (سنا) منتشر شده است.

درباره کتاب و شروعی تازه

کتاب «... و شروعی تازه» اثر آقای دکتر علی‌اصغر پورمند (مدیر عامل میدکو) به زیور طبع آراسته‌ شد.

مؤلف در این کتاب با بیانی ساده و روایت‌گونه به ذکر خاطرات و سرگذشت خود می‌پردازد و در لابه‌لای آنها، نکات ناب مدیریتی، دیدگاه‌ها و ایده‌های خود که تبدیل به واقعیت شده‌اند را ارائه می‌کند و به نسل آینده‌ساز کشور نشان می‌دهد که هر بار که با چالش‌ها و فرصت‌های جدیدی مواجه شده، چگونه شروعی تازه را رقم زده است.

«شروعی تازه» حکایت مردانی است از جنس باران که ترنم زندگی را نثار همه می‌کنند. عشق حقیقی آنها برای ساختن فردایی بهتر، روح و جسم‌شان را پرتوان و خستگی‌ناپذیر می‌کند. چشمه‌ای هستند که هرچه از دریای معرفتشان برداری، جریانِ آن بیشتر می‌شود، در جاده زندگی قدم‌های خدا را می‌بینند و گام‌هایشان روز به ‌روز برای رفع ناهمواری‌های زندگی مردمشان، استوارتر می‌شود... .

خواندن کتاب و شروعی تازه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران قالب زندگی‌نامه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب و شروعی تازه

«من در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۳۳۶ در شهرستان گرگان متولد شده و فرزند سوم خانواده بودم. در خانواده ما ۵ فرزند با اختلاف سنی ۲-۳ سال بودند. مادر و پدر می‌گفتند من نسبت به دو فرزند اول و دوم چاق‌تر و درشت‌تر بودم و بیشتر از بقیه مورد توجه خانواده و بستگان قرار می‌گرفتم.

مثل بقیه بچه‌ها اوایل ۷ سالگی به مدرسه رفتم؛ دبستان ما در خیابان قصر تهران و روبروی پادگان حشمتیه قرار داشت و نامش «ابرپوش» بود. تقریباً تا یکسال هر روز با مادر به مدرسه می‌رفتم ولی بعد از آن به تنهایی این کار را انجام می‌دادم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۱ صفحه

حجم

۱۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۱ صفحه

قیمت:
۱۸۲,۰۰۰
تومان