دانلود و خرید کتاب نردبان المپیاد شیمی، استوکیومتری و محلول ها محمدرضا مس کاران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نردبان المپیاد شیمی، استوکیومتری و محلول ها اثر محمدرضا مس کاران

کتاب نردبان المپیاد شیمی، استوکیومتری و محلول ها

معرفی کتاب نردبان المپیاد شیمی، استوکیومتری و محلول ها


کتاب الکترونیکی نردبان المپیاد شیمی، استوکیومتری و محلول‌ها نوشتهٔ محمدرضا مس‌کاران و علی‌اکبر کوچک‌زاده در انتشارات گچ چاپ شده است. این کتاب شامل چکیده سؤالات مباحث استوکیومتری و محلول‌ها است که در آزمون‌های معتبر طرح شده‌اند. این آزمون‌های معتبر شامل مراحل ۱ و ۲ المپیاد شیمی ایران، کنکورهای داخل کشور و خارج از کشور رشته‌های ریاضی و تجربی، المپیادهای کشورهای خارجی مانند آمریکا، کانادا، استرالیا و آزمون‌های آزمایشی مؤسسه آیریسک است.

درباره کتاب نردبان المپیاد شیمی، استوکیومتری و محلول ها

معیارهای متعددی برای انتخاب و چینش سؤالات کتاب نردبان المپیاد شیمی، استوکیومتری و محلول ها در نظر گرفته شده است. اهمیت، پر‌تکرار‌بودن و خاص‌بودن سؤالات بخشی از این معیارها بودند. همچنین سعی شده است تا تنوع سؤالات، در عین حداقل‌بودن تعداد آن‌ها در‌نظر گرفته شود، به‌نحوی که دانش‌آموزان بتوانند انواع سؤالات را در قالب کمترین تعداد ممکن و در یک مجموعه در اختیار داشته باشند.

نکته‌ٔ درخور تأمل دیگر، چینش سؤالات با در‌نظر‌گرفتن ترتیب مباحث ارائه‌شده و همچنین سؤالات از آسان به سخت است، به‌نحوی‌که دانش‌آموزان بتوانند همگام با کلاس درس یا مطالعهٔ شخصی‌، تمرین‌های مبحث موردنظر را حل کنند. نویسندگان تلاش کرده‌اند علاوه‌بر انتخاب بهترین سؤالات، بهترین و ساده‌ترین پاسخ‌ها را به‌صورت کاملاً تشریحی و قابل فهم ارائه کنند. در نتیجه حل تمرین‌های کتاب استوکیومتری و محلول‌ها به دانش‌آموزان المپیادی تأکید و به داوطلبان ممتاز کنکور سراسری پیشنهاد می‌شود.

کتاب نردبان المپیاد شیمی، استوکیومتری و محلول ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به شرکت در المپیاد شیمی و دانشجویان و دوستداران این رشته پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان