دانلود و خرید کتاب فرزانه فروزنده جان ها و دل ها غلامرضا گلی زواره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرزانه فروزنده جان ها و دل ها اثر غلامرضا گلی زواره

کتاب فرزانه فروزنده جان ها و دل ها

معرفی کتاب فرزانه فروزنده جان ها و دل ها

کتاب فرزانه فروزنده جان ها و دل ها نوشتهٔ غلامرضا گلی زواره است. شرکت چاپ و نشر بین الملل این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب فرزانه فروزنده جان ها و دل ها

کتاب فرزانه فروزنده جان ها و دل ها حاوی سیرهٔ آموزشی، تربیتی و اخلاقی «آیت‌الله شیخ مجتبی قزوینی» همراه با معرفی شاگردان و دوستان او است. «آیت‌الله شیخ مجتبی قزوینی»، فرزند «شیخ احمد تنکابنی قزوینی»، در سال ۱۳۱۸ قمری در خانواده‌ای مذهبی در قزوین دیده به جهان گشود و توانست در طول عمر خود خدماتی را در زمینه‌های مختلف علمی و تبلیغی انجام دهد. او که تحصیلات مقدماتی را در قزوین به پایان برد، در سال ۱۳۳۰ همراه با پدرش راهی نجف شد، ۷ سال آنجا ماند و از اساتید و علمایی مانند «سید محمدکاظم یزدی» و «میرزا محمدتقی شیرازی» کسب فیض کرد. شیخ در سال ۱۳۳۷ از عتبات مقدسه به ایران بازگشت و به‌مدت ۲ سال در زادگاه خود ماند. در این مرحله از عمر خود بود که به «آیت‌الله سید موسی زرآبادی» رسید و با تعالیم او پا به دایرهٔ عوالم انسانیت و شناخت این عوالم گذاشت و در راه کسب علم باطن افتاد. شیخ پس از این ۲ سال به قم سفر کرد و ۲ سال هم در این شهر سپری کرده و از محضر «شیخ عبدالکریم حائری» استفاده کرد. پس از قم، به مشهد سفر کرد و آنجا ماند.

سید جمال‌الدین استرآبادی، محمدباقر ملکی میانجی، سید علی حسینی سیستانی، سید حسن ابطحی، ابوالقاسم خزعلی، سید عباس سیدان و... از مهم‌ترین شاگردان «آیت‌الله شیخ مجتبی قزوینی» بوده‌اند. او در روز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۴۶ (۲۲ ذی‌الحجه ۱۳۸۶) پس از تحمل یک بیماری طولانی، درگذشت. با مطالعهٔ این کتاب دربارهٔ این فرد بیشتر بدانید.

خواندن کتاب فرزانه فروزنده جان ها و دل ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد روش، منش و زندگی «آیت‌الله شیخ مجتبی قزوینی» پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان