دانلود و خرید کتاب کاربرد روانشناسی در ورزش غلامرضا زورمند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کاربرد روانشناسی در ورزش

کتاب کاربرد روانشناسی در ورزش نوشتهٔ غلامرضا زورمند و محمدامین سواری و سیده معصومه میرسالاری و الهام سادات حسینی مقدم است. میراث ماندگار این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب کاربرد روانشناسی در ورزش

کتاب کاربرد روانشناسی در ورزش که در ۱۳ فصل نوشته شده، به موضوعاتی مانند طبقه‌بندی روان‌شناسی ورزشی،  اضطراب در ورزش، خشونت در ورزش، تصویرسازی در ورزش، هدفمندی در ورزش، اعتماد و نگرش در ورزش، احساسات و تأثیر آن بر آمادگی ذهنی و جسمانی، روان‌شناسی در ورزش‌های تیمی، آسیب و مصدومیت در روان‌شناسی و... پرداخته است.

خواندن کتاب کاربرد روانشناسی در ورزش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد کاربرد روان‌شناسی در ورزش پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کاربرد روانشناسی در ورزش

«در جبهه کاربردی، کار دیوید تریسی قابل توجه است زیرا او با بازیکنان نیمه بیس بال و همچنین تیم لیگ برتر سنت لوئیس براونز مشورت کرد. تریسی با آموزش مهارت‌های آرام سازی، استفاده از تکنیک‌های ایجاد اعتماد به‌نفس، جبران خودکار و هیپنوتیزم به ورزشکاران کمک کرد تا عملکرد خود را بهبود بخشند. کارهای او از این حیث که تبلیغات زیادی برای عمل به روانشناسی ورزشی به دست آورد برای این دوره بسیار مهم است. گزارش شد که دفتر کارخانه براونز معتقد است که اگر سایر صنایع از روانشناسان استفاده می‌کنند، منطقی است که بیس بال حرفه‌ای نیز چنین کاری را انجام دهد. این ممکن است به آغاز تغییر نگرش افراد ورزشی و مدیران نسبت به سودمندی پزشکان روانشناسی ورزشی کمک کرده باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان