دانلود و خرید کتاب قورباغه ات را ببوس برایان تریسی ترجمه مرتضی فهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قورباغه ات را ببوس اثر برایان تریسی

کتاب قورباغه ات را ببوس

معرفی کتاب قورباغه ات را ببوس

کتاب قورباغه ات را ببوس نوشتهٔ برایان تریسی و ترجمهٔ مرتضی فهیمی است و انتشارات آستان مهر آن را منتشر کرده است. دوازده روش خارق‌العاده برای تبدیل افکار منفی به مثبت در این کتاب آمده است.

درباره کتاب قورباغه ات را ببوس

تقریباً هر کسی در زندگی خود مانعی دارد که او را از اینکه شاد خوشحال و سالم باشد و آینده را با هیجان و انتظار دنبال کند، باز می‌دارد. احتمالاً، بزرگ‌ترین کشف در روان‌شناسی و موفقیت فردی این است که بزرگ‌ترین موانعی که بین شما و زندگی خارق‌العادتان هستند، رفتارهای روحی منفی در برابر خود و دیگران است. فقط هنگامی که شما می‌آموزید، قورباغه خود را ببوسید باید قبل از آن بدانید تجربه‌های منفی زندگی خود چیست تا آن تجربه‌ها را بدانید و از آن‌ها استفاده کنید تا خود را به شخصی خارق‌العاده تبدیل کنید.

کتاب قورباغه ات را ببوس بر اساس پنج هزار سمینار و سخنان بیش از پنج میلیون انسان در ۵۸ کشور (برایان) و بیش از چند هزار ساعت کار در زمینه مشاوره و روان‌شناسی (کریستیانا) است که به شما می‌آموزد تا متدها و تکنیک‌های ساده‌ای اما در حقیقت قدرتمندی را یاد بگیرید و در نتیجه شما می‌توانید از این تکنیک‌ها استفاده کنید. به‌وسیلهٔ این تکنیک‌ها افکار منفی خود را به افکاری مثبت تبدیل می‌کنید و هر مشکل در زندگی خود را به گونه‌ای از سود و منفعت می‌بینید. شما خواهید آموخت که چگونه شخصی با اعتماد به نفس کامل شوید و تمام توانایی‌تان را آزاد کنید تا زندگی شگفت‌انگیزی داشته باشید.

خواندن کتاب قورباغه ات را ببوس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این تکنیک‌ها برای میلیون‌ها نفر در همان کار ساز است و برای شما هم موثر خواهد بود. بیایید شروع کنیم.

بخشی از کتاب قورباغه ات را ببوس

«شاهزاده خانم در آرزوی ازدواج با هر کس که از راه برسد نبود. او با ایده روشنی به دنبال ملاقات با شاهزاده جذابی بود که از هر لحاظ برای او ایده آل باشد شاهزاده و یا شاهزاده خانم شما در زندگی و محل کار شما چیست؟

برای تبدیل شدن به یک فرد واقعاً خوشحال و راضی، باید با تعریف روشنی از شخصی ایده‌آل که دوست دارید باشید و زندگی کاملی که دوست دارید زندگی کنید، شروع کنید. اگر بهترین شخصی که می‌توانستید باشید تحقق می‌یافت بنابراین مشخصه‌ها و کیفیت‌های شما چه چیزی بود؟

روانشناسان شخصی با کارآیی کامل و خود جوش را، خوشحال، در صلح با جهان و خود، بااعتماد به نفس، مثبت، با شخصیت، با آرامش و سپاسگذار و قدردان و پر انرژی تعریف کرده اند هم چنین آنان احساس رضایت از توانایی‌های خود و به طور کلی احساس فوق العاده‌ای در مورد زندگی دارند.

اگر این توصیف هدف خوبی برای شما در ماه‌های آینده است، این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه به همچین شخصی تبدیل شوید.

آرزوهای کوچکی را برای خود آرزو نکنید. فقط آرزوهای بزرگ هستند که قدرت به جلو بردن بشر را دارند.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۸۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان