دانلود رایگان کتاب پیشگیری از جرم مزاحمت تلفنی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیشگیری از جرم مزاحمت تلفنی اثر معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین

کتاب پیشگیری از جرم مزاحمت تلفنی

معرفی کتاب پیشگیری از جرم مزاحمت تلفنی

کتاب پیشگیری از جرم مزاحمت تلفنی نوشتهٔ معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین است. انتشارات گیوا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب پیشگیری از جرم مزاحمت تلفنی

کتاب پیشگیری از جرم مزاحمت تلفنی، ابعاد مختلف جرم مزاحمت تلفنی مانند شناخت مفهوم آن، برخورد قانون با این جرم و راهکارهایی مؤثر برای پیشگیری از وقوع و ارتکاب آن را بررسی کرده است. مزاحمت تلفنی یک فعل مجرمانهٔ عمدی و آگاهانه است. به‌محض کشف، ملاک مسئولیت کیفری مرتکب شناخته می‌شود؛ مگر اینکه مرتکب با ارائهٔ دلایل به دادگاه ثابت کند که دستگاه تلفن توسط دیگری مورداستفاده قرار گرفته است. حقیقت این است که بزه‌دیدگان این جرم به‌دلیل تصور عدم‌حمایت قانونی از ایشان و حفظ حیثیت خانوادگی، گاهی‌اوقات از شکایت و پیگیری قانونی آن خودداری می‌کنند. این امر موجب شده است مزاحمت تلفنی آمار بالایی داشته باشد. هدف از تدوین و انتشار کتاب پیشگیری از جرم مزاحمت تلفنی، علت‌شناسی جرم مزاحمت تلفنی و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای کاهش نرخ آسیب این جرم است‌.

کتاب حاضر اثری از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین است. این معاونت در راستای اجرای مفاد بند پنجم اصل ۱۵۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، کوشش برای صیانت از ارزش‌های انسانی، اخلاق و هنجارهای جامعهٔ اسلامی و نیز دورنگه‌داشتن جامعه از آسیب‌های گوناگون را با مشارکت افراد جامعه، در دستور کار خود قرار داده است. مجموعهٔ پیش رو تلاشی است در راستای تحقق این مهم که نتیجهٔ برنامه‌ریزی و کوشش همکاران حوزهٔ دانسته شده است.

خواندن کتاب پیشگیری از جرم مزاحمت تلفنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ جرم‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پیشگیری از جرم مزاحمت تلفنی

«افرادی که در هر شکلی برای کسانی که می شناسند یا نمی شناسند یا حتی برای سازمان یا نهادها مزاحمت تلفنی ایجاد میکنند، از نظر شخصیت دچارمشکل هستند. این افراد به نحوی از اختلالات روانی رنج میبرند و حتی ممکن است در گذشته مورد اذیت و آزار قرار گرفته یا در رسیدن به اهدافشان ناکام مانده باشند.»

نظرات کاربران

sana bagheri
۱۴۰۲/۰۳/۳۰

بنظرم فقط با خوندن این کتاب وقتتون رو تلف میکنید! چیزی قابل توجه مهمی نبود فقط مسئله بزرگتر کرده

کاربر ۶۶۳۷۵۵۶
۱۴۰۲/۰۳/۰۸

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۲۵۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
رایگان