دانلود و خرید کتاب اصول طراحی و سنتز پلیمر وی فانگ سو ترجمه احسان نظرزاده زارع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول طراحی و سنتز پلیمر اثر وی فانگ سو

کتاب اصول طراحی و سنتز پلیمر

نویسنده:وی فانگ سو
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اصول طراحی و سنتز پلیمر

کتاب اصول طراحی و سنتز پلیمر نوشتهٔ وی فانگ سو با ترجمهٔ احسان نظرزاده زارع و پیمان نجفی مقدم در انتشارات دانشگاه دامغان منتشر شده است.

درباره کتاب اصول طراحی و سنتز پلیمر

هدف از کتاب اصول طراحی و سنتز پلیمر، آشناکردن دانشجویان با علم طراحی و سنتز پلیمرها برای دستیابی به پلیمرهایی با خواص موردنیاز جهت کاربردهای مختلف است.

برای اینکه بتوانیم یک پلیمر را طراحی کنیم، در ابتدا لازم است اثرات ساختار شیمیایی بر خصوصیات فیزیکی و شیمیایی پلیمر را بررسی کنیم؛ بنابراین، ۵ فصل اول این کتاب در مورد خصوصیات و شناسایی پلیمرها بحث می‌کند. ۶ فصل بعدی در مورد اصول واکنش‌های پلیمریزاسیون شامل پلیمریزاسیون مرحله‌ای، زنجیری رادیکالی، زنجیری یونی، کوپلیمریزاسیون زنجیری، کئوردیناسیونی و حلقه‌گشا بحث می‌کند. این فصول چگونگی سنتز پلیمرهای معروف را توصیف می‌کنند. این کتاب به‌عنوان یک کتاب مقدماتی برای درس شیمی پلیمر یا سنتز پلیمر در مقطع کارشناسی ارشد یا درس مبانی پلیمر برای دانشجویان رشتهٔ شیمی، مهندسی شیمی و مهندسی مواد در طول یک نیم‌سال تحصیلی در نظر گرفته شده است. دانشجویانی که از این کتاب استفاده می‌کنند باید دروس شیمی آلی و شیمی فیزیک را به‌صورت کامل درک کرده باشند. پس از خواندن متن این کتاب، آنها قادر به سنتز پلیمرهای معروف و واکنش‌های پیشرفته پلیمریزاسیون که در مقالات برای طراحی و سنتز پلیمرهای جدید گزارش شده است خواهند بود.

خواندن کتاب اصول طراحی و سنتز پلیمر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان شیمی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۲۲ صفحه

حجم

۱۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۲۲ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان