دانلود و خرید کتاب نظام جامع یادگیری الکترونیکی ترجمه بی بی عشرت زمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نظام جامع یادگیری الکترونیکی اثر ویم یوخم

کتاب نظام جامع یادگیری الکترونیکی

معرفی کتاب نظام جامع یادگیری الکترونیکی

کتاب الکترونیکی «نظام جامع یادگیری الکترونیکی» به‌کوشش ویم یوخم و یرون وان مرینبور و راب کوپر و با ترجمهٔ بی بی عشرت زمانی و مجید عبداللهی در انتشارات سمت چاپ شده است.

Integrated E-learning: Implications for Pedagogy, Technology and Organization یکی از کتاب‌هایی است که در موضوع یادگیری و آموزش در انتشارات سمت به چاپ رسیده است.

درباره کتاب نظام جامع یادگیری الکترونیکی

بیشتر آموزشگران و استادان در حال حاضر با این مسئله مواجه‌اند که چگونه باید شیوه‌های جدید یادگیری را با راهبردهای فعلی یاددهی ـ یادگیری در محیط کلاس و کار تلفیق و یکپارچه سازند. مؤلفان در این کتاب به مطالعه و بررسی عمیق موضوع ارزشمند یادگیری الکترونیکی می‌پردازند و بر این عقیده‌اند که این نوع یادگیری صرفاً به دیجیتالی‌کردن محتوای آموزش سنتی محدود نمی‌شود، بلکه رویکرد جدیدی است که برای طراحی و تشکیل یک نظام آموزشی خوب همهٔ جوانب سازمانی، آموزشی و فنی آن را مورد بررسی و رسیدگی دقیق قرار می‌دهد. در این کتاب بیش از ۵ سال تجربهٔ کار عملی مؤلفان در زمینهٔ آموزش‌از‌راه‌دور مبتنی بر وب در دانشگاه اوپن هلند منعکس شده است‌. خواندن این کتاب به تمام کسانی که در طراحی، پیاده‌سازی، ارائه و اجرای دروس الکترونیکی یا دوره‌های کارآموزی برخط نقش دارند، توصیه می‌شود.

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم‌انسانی دانشگاه‌ها با نام اختصاری سمت، سازمانی دولتی پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است که به نوشتن و انتشار کتاب‌های دانشگاهی می‌پردازد. این انتشارات در ۷ اسفند ۱۳۶۳ با تصویب شورای‌عالی انقلاب فرهنگی افتتاح شد. هدف از تأسیس این سازمان، تألیف کتاب‌های درسی دانشگاهی متناسب با ارزش‌های ایرانی و اسلامی در رشته‌های علوم‌انسانی دانشگاه‌ها بوده ‌است. انتشارات سمت، علاوه بر فعالیت در حوزه‌های پژوهش، نگارش، ویرایش و انتشار کتاب، در برگزاری همایش‌هایی با موضوع کتاب درسی و نشست‌های پژوهشی معطوف به اهداف و اولویت‌های خود نیز فعال است. انتشارات سمت تابه‌حال بیش از ۲۰۰۰ عنوان کتاب و بیش از ۴۰ میلیون نسخه کتاب منتشر کرده است.

کتاب نظام جامع یادگیری الکترونیکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان رشتهٔ علوم تربیتی، برنامه‌ریزی آموزشی، تکنولوژی آموزشی، مهندسی رایانه و فناوری‌اطلاعات پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه